۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۲۸۱۹۸
رئيس شوراي فرهنگي اجتماعي زنان تأکید کرد؛

ضرورت داشتن معرفت در جنبه های مختلف زندگی

رئيس شوراي فرهنگي اجتماعي زنان با تأکید بر داشتن معرفت در جنبه های مختلف زندگی، گفت: ما بايد اوج معرفت را در جنبه های مختلف زندگی داشته باشیم و تنها با گفتن کافی نیست و باید با فعالیت در عرصه های مختلف به وظیفه دینی خود عمل کرد.
ظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کبری خزعلي، رئيس شوراي فرهنگي اجتماعي زنان، شنبه شب در مراسم جشن میلاد حضرت ولی عصر(عج) در مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(عج) گفت: زمان ظهور حضرت همه چیز از جمله علم، سلامت و نعمت ها به کمال می رسد و بشر به حدی که هدف خلقت بوده، می رسد.


وی در این مراسم به وظیفه منتظران اشاره کرد و گفت: برای دیدن ولی عصر عج(ع) باید حق را شناخت و حق معرفت و حق اطاعت داشته باشیم.
 

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تأکید بر داشتن معرفت در جنبه های مختلف زندگی، اظهار کرد: گفت: ما بايد اوج معرفت را در جنبه های مختلف زندگی داشته باشیم و تنها با گفتن کافی نیست و باید با فعالیت در عرصه های مختلف به وظیفه دینی خود عمل کرد.
 

رئيس شوراي فرهنگي اجتماعي زنان خاطرنشان کرد: اگر قرار است محبت اهل بیت(ع) در ما ایجاد شود باید حق معرفت و محبت را به طور کامل انجام دهیم و برای این منظور نیز باید در زمینه های مختلف زندگی با اعمال و رفتار خود فرد، خانواده و جامعه را بسازیم.
 

وی با تأکید بر این که برای داشتن حق معرفت نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت بود، ابراز کرد: اموري مانند احياي امر به معروف و نهي از منكر در جامعه، پاسداري از خون شهدا، حفظ اعتقادات اسلامي و پاسخگویی به شبهات دینی را باید به صورت کامل انجام دهیم و نسبت به آن ها نباید بی تفاوت بود.
 

خزعلی با اشاره به این که حضرت فاطمه(س) پافشاری روی همه ارزش ها داشت، گفت: برخی از افراد فقط به دین توجه و از مسائل دیگر مانند مسائل سیاسی غافل می شوند و برخی دیگر نیز سیاست زده شده و دین تنها برای منافع آن ها است.


رئيس شوراي فرهنگي اجتماعي زنان حضرت زهرا(س) را الگویی خوب دانست و گفت: رفتارهای حضرت در اموری مانند فرزندآوري، ترغيب جوانان به ازدواج، حذف تشريفات و تسهیل ازدواج را باید الگوی خود قرار دهیم و در این صورت است که حق معرفت را به انجام رسانده ایم و با كارهامان راه را براي ظهور باز مي‌كنيم.


عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره و اظهار کرد: سبك زندگي هایمان دچار مشكل شده، بايد فكري كنيم، اكنون كه در جنگ نرم با دشمن هستيم باید مجهز شويم تا همانطور كه در جنگ سخت پيروز شديم در اين عرصه نيز موفق شويم.
 

وي خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگي دشمن در فضاي مجازي و ماهواره گستره است و باید فضای سایبری و مجازی، راه های تخریب ایمان، اعتقادات و فکر جوانان و جامعه و نیز راه های مقابله با آن ها را بشناسیم.

 

خزعلی با اشاره به این که انقلاب در ايران، بيداري اسلامي و نجات مستضعفين جهان از اهداف امام (ره) بود، گفت: حال ما ببينيم كجاي كاروانيم؟ چه كساني از اين كاروان پياده شدند؟ ريزش ها و رويش ها و... را بشناسيم و زمينه ظهور هرچه سريعتر حضرت را فراهم كنيم./202/1310/ب1

ارسال نظرات