۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۶۳۶

رییس جمهور وارد ارومیه شد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در قالب بیست و هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید لحظاتی پیش از طریق فرودگاه ارومیه وارد آذربایجان غربی شد.
ورود رییس جمهور به خمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در قالب بیست و هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید از طریق فرودگاه ارومیه وارد استان آذربایجان غربی شد.

 

دکتر روحانی با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار و جمعی از مسؤولان استانی در فرودگاه ارومیه، بیست و هشتمن سفر استانی اش را آغاز کرد.

 

رییس جمهوری اسلامی ایران مسیر فرودگاه، میدان شهدا، میدان ولایت فقیه ، میدان انقلاب  را برای دیدار مردمی در ورزشگاه تختی طی خواهد کرد.

 

دکتر روحانی در نخستین روز سفر به آذربایجان غربی پس از دیدار مردمی در ورزشگاه تختی ارومیه، عصر امروز با علما، ایثارگران و برگزیدگان دیدار کرده و سپس در جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان شرکت می‌کند.

 

جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌غربی نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی پس از دیدار با علما با حضور رییس جمهوری برگزار می‌شود.

 

رییس جمهور کشورمان در دومین روز از سفر به آذربایجان غربی در شهرستان مهاباد حضور یافته و پس از دیدار ر عمومی با مردم، مجتمع پتروشیمی مهاباد را افتتاح کرده و پس از بازگشت به ارومیه در نشست خبری با خبرنگاران استانی شرکت می‌کند./202/936/ب1

 

ارسال نظرات