۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۳۰۰۹۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند خبر داد؛

اعزام ۱۰۰ نفر به زیارت مرقد مطهر امام راحل

رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند با اشاره به برنامه های تهیه شده برای گرامیداشت ارتحال امام(ره) و شهدای قیام 15 خرداد از اعزام 100 نفر از اهالی شهرستان برای زیارت مرقد امام امت خبر داد.
اعزام به مرقد امام

حجت الاسلام عبدالرحمان جمال، رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، ابراز داشت: اعزام 99 نفر روز مبلغ و مبلغه در 33 مسجد شهری و روستایی شهرستان از نخستین اقدامات همزمان این اداره با رحلت جانگداز امام امت است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند در ادامه به برگزاری همایش شعر هجران و نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اشاره و اظهارداشت: مراسم گرامی داشت ارتحال امام(ره) و شهدای قیام 15 خرداد بصورت متمرکز روز جمعه در ساعت 10 الی 12 در مصلای جمعه گتوند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جمال فر همچنین به برگزاری مراسم گرامی داشت دیگری برای ارتحال امام(ره) و شهدای قیام 15 خرداد در مسجد جامع شهرستان ترکالکی گتوند اشاره و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته 100 نفر زائر از این شهرستان برای زیارت مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام خواهند شد.

 

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: اعزام این 100 نفر با همکاری نیروی مقاومت بسیج و همه دستگاه های شهرستان صورت می گیرد و افزون بر این ها در مساجد شهرستان مراسم سوگواری و سخنرانی برپا خواهد شد.

 

وی به برگزاری سه گفتمان دینی با محوریت شخصیت امام راحل(ره) و قیام 15 خرداد به همراه جلسه های پرسش و پاسخ اشاره و تصریح کرد: همایش تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است که روز جمعه در مراسم گرامی داشت ارتحال امام(ره) و شهدای قیام 15 خرداد مطرح می شود./9456/303/ب2

ارسال نظرات