۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۳۱۱۰۳

آثار مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان سمت رونمایی شد

درمراسمی ازآثار مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وسازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسلنی دانشگاه ها رونمایی شد.
رونمایی کتاب


به گزارش خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از  سه اثر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها برگزار شد.


در این مراسم که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین احمد احمدی رئیس سازمان سمت، حجت الاسلام و المسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات و دیگر مسؤلین حوزه و دانشگاه حضور داشتند.


همچنین در این مراسم از سه اثر «درآمدی به فلسفه عمل» نوشته مهدی ذاکری، «عقلانیت باور دینی در معرفت ‌شناسی های برون‌گرا» نوشته دکترمحمدعلی حسینی و «اندیشه سیاسی شیعه در عصر ایلخانان» نوشته دکتر علی خالقی رونمایی شد و هریک از مؤلفین این آثار به بیان دیدگاه های خود در مورد چگونگی اثر منتشر شده پرداختند.


حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی رئیس سازمان سمت در این مراسم از نبود مقالات بین المللی در حوزه علوم انسانی انتقاد کرد و بیان داشت: حوزه با وجود فرهیختگان و اندیشمندان قوی، ظرفیت خوبی برای حضور در این عرصه را دارد و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برای نشر اسلام ناب و معارف در حوزه علوم انسانی انجام دهد.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی نیز بر همکاری بیشتر دو انتشار سازمان سمت و پژوهشگاه برای انتشار کتب در حوزه های مختلف تاکید کرد./874/د102/ی

منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات