۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۳۲۳۲۷
از سوی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا مشهد؛

سیر مطالعاتی «جرعه های ناب معرفتی» برگزار می شود

مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در راستای آشنایی با نظرات ناب معرفتی امام خمینی(ره) سیر مطالعاتی «جرعه های ناب معرفتی» را برگزار می کند.
پوستر مسابقه

خانم طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با هدف بهره مندی اساتید و طلاب از نقطه نظرات ناب معرفتی امام خمینی(ره) سیر مطالعاتی «جرعه های ناب معرفتی» را برگزار می کند.
 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره امام خمینی(ره) می فرمایند: «امام، «امام انقلابی» بود و همین صفت علت اصلی عصبانیت قدرت‌های مادی از ایشان است.»
 

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: علاقه مندان می توانند حداقل ده نکته ناب از معارف بلند ایشان را به معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد تحویل نمایند.
 

طالقانی با اشاره به این که سی و یکم خردادماه، آخرین مهلت ارسال آثار است، گفت: در این طرح حدود 200 کتاب بین اساتید، کادر و طلاب توزیع شده است.
 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد اظهار کرد: افزون بر این که به آثار برتر جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت، به کلیه شرکت کنندگان ذر مسابقه نیز، 2 نسخه از کتاب های ایشان اهدا می شود./303/1309/ب1

ارسال نظرات