۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۳۳۸۶۹
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با امام جمعه شهرکرد:

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و پاسداری از انقلاب در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی براساس فرامین و رهنمون های رهبر معظم انقلاب اولویت های خود را مشخص می کند.
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی براساس فرامین و رهنمون های رهبر معظم انقلاب اولویت های خود را مشخص می کند، گفت: این نیرو در برخورد با ناهنجاری ها و کسانی که خلاف قانون حرکت می کنند قاطعانه عمل می کند و در این بین با کسی تعارف ندارد.


وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان نیروی انتظامی رضایت خود را از فعالیت ها و برنامه های این نیرو اعلام فرمودند و این بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.


سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی برای حفظ آمادگی انتظامی و برقراری نظم و امنیت و آرامش و آسایش برای مردم و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اقتدار خود را توأم با رأفت، مهربانی و عدالت و مردم داری حفظ می کند.

 

وی با تأکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری به علت همسایگی با برخی از استان‌ها به جهت ویژگی‌های خاص باید از یک آمادگی لازم برخوردار باشد، افزود: اگر چه وضعیت نظم و آرامش در این استان بسیار خوب است، اما این دلیل نمی شود که اتفاقی رُخ نخواهد داد و باید همیشه از آمادگی لازم برخوردار بود.

 

فرمانده ناجا با اشاره به پروژه نفوذ دشمن، تصریح کرد: امروز به علت گسترش فضای مجازی همه اتفاقات به سرعت در کل کشور و حتی خارج از مرزها نیز منعکس می‌شود که این بسیار خطرناک است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: رسالت نیروی انتظامی در برقراری نظم، امنیت و پاسداری از ارزش ها، رسالتی سنگین و ارزشمند است.


وی با اشاره به اینکه حضور نیروی انتظامی در صحنه های مختلف سبب دلگرمی مردم و آسایش و آرامش جامعه است، تصریح کرد: آرامش حاکم در سطح جامعه نشان دهنده حضور و همراهی نیروی انتظامی است.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این مقطع خوش درخشید و خدمات ارزنده ای داشته است، گفت: در این برهه زمانی ایجاد امنیت داخلی یکی از وظایف نیروی انتظامی و نظامی است که در سطح کلان با رصد خوب نیروی های امنیتی و نظامی با دسیسه ها و برنامه های دشمن مقابله شد و تا به امروز دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است و این جای تقدیر و تشکر دارد.


به گزارش رسا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در آیین معارفه فرماندهی جدید این نیرو در چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است./9457/202/ب2

ارسال نظرات