۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۳۴۵۱۰
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز:

روز قدس، روز یاری مظلومان است

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس، گفت: روز قدس، روز یاری مظلومان است.
مدیرحوزه ولی عصر اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مبانی امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی از جمله حمایت عمومی از مظلومان و اینکه رهبر معظم انقلاب این حمایت را ادامه می دهند، افزود: حمایت نظام اسلامی از ملت فلسطین براساس مبانی اسلام و امام راحل(ره) است.

 

وی با اشاره به عبارت «کونوا لِلظّالِمِ خَصمًا وَ لِلمَظلُومِ عَونًا» و لزوم تعامل با مظلومان و برخورد شدید با دشمن، خاطرنشان کرد: نامگذاری جمعه ماه مبارک آخر رمضان از سوی امام راحل(ره) پس از چهار هفته صفای باطنی و تقرب به خداوند مبنای یاری به مظلوم را بیشتر نمایان می کند.

 

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز در ادامه به اهمیت ماه مبارک رمضان در جوامع اسلامی اشاره و تصریح کرد: نامگذاری جمعه آخر این ماه به روز قدس با توجه به اهتمام مسلمانان به این ماه مطلبی تاریخی خواهد بود.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان افزود: نامگذاری روز قدس در ماه قمری رمضان برای نصرت و یاری مظلومانی که دست دعا برای طلب یاری کردند، است./9456/303/ب2

ارسال نظرات