۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۳۴۷۱۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

شهدای هفتم تیر نماد ایثار و مقاومت در تاریخ انقلاب اسلامی هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهدای هفتم تیر نماد ایثار و مقاومت در تاریخ انقلاب اسلامی هستند، گفت: هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین ياران صدیق ايشان و یادآور یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه شهدای هفتم تیر نماد ایثار و مقاومت در تاریخ انقلاب اسلامی هستند، گفت: هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین ياران صدیق ايشان و یاد آور یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

شهدای هفتم تیر ماه جلوه ای از شکست استکبار

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهید بهشتی و یارانش پاکش سبب شدند تا اسلام و انقلاب اسلامی پایدار بماند، ابراز کرد: شهدای هفتم تیر ماه انقلاب اسلامی را بیمه کردند و این بزرگ مردان، یاد آور حماسه آفرینی و همچنین جلوه ای از شکست استکبار هستند.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مسؤولان ایران اسلامی باید نسل جوان این مرز و بوم را با زندگی و اهداف شهیدان والا مقام و همچنین شهید بهشتی آشنا کنند، خاطر نشان کرد: امروز جوانان کشور باید با الگوهای بی نظیری همچون شهید بهشتی و یاران با وفایش آشنا شوند و این بزرگان را سرلوحه زندگانی خود قرار دهند.

 

پیام امام خمینی(ره) در مورد هفت تیر

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به پیام امام خمینی(ره) در مورد هفت تیر، گفت: امام خمینی رحمه ‏الله در بخشی از پیام خود درباره هفت تیر، در مورد خیانت‏ های منافقین می‏ فرماید: «می‏ خواهید با شهادت رساندن عزیزان ما، این ملت فداکار را از صحنه بیرون کنید. شما تا توانستید به فرزندان اسلام، چون شهید بهشتی و شهدای عزیز مجلس و کابینه با حربه ناسزا و تهمت ‏های ناجوان‏مردانه حمله کردید که آن‏ها را از ملت جدا کنید و اکنون که آن حربه از کار افتاده و کوس رسوایی همه ‏تان بر سرِ بازارها زده شد، در سوراخ‏ ها خزیده و دست به جنایاتی ابلهانه زده ‏اید که به خیال خام خود، ملت شهید پرور و فداکار را با این اعمال وحشیانه بترسانید و نمی ‏دانید که در واژه شهادت، واژه وحشت نیست.»

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: منافقین با به پا کردن فاجعه تروریستی هفتم تیر، به زعم خویش قصد داشتند تا با حذف فیزیکی نیروهای متعهد و شخصیت‌های برجسته انقلاب، حرکت رو به جلو و فزاینده ایران اسلامی را با مشکل جدی و اساسی روبه رو ساخته و اتحاد و انسجام و همگرایی بین امت و امام را تضعیف کنند.

 

شهدای استان مرکزی در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری استان مرکزی پنج شهید به نام‌های حجت الاسلام علی هاشمی‌سنجانی، حجت الاسلام محمدحسین صادقی، حجت الاسلام غلامرضا آشتیانی، علی‌اصغر آقازمانی و محمود بالاگر را تقدیم انقلاب کرده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: شهید علی هاشمی‌سنجانی نماینده مجلس وقت شورای اسلامی و شهید محمود بالاگر از اعضا و فعالان حزب جمهوری اسلامی  مسن‌ترین و جوان‌ترین شهدای واقعه هفت تیر هستند./302/842/ب1

ارسال نظرات