۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۴۳۵۶۱۱
نماینده مجلس:

فلسطین، موضوع نخست جهان اسلام است

نماینده مجلس با بیان اینکه فلسطین، موضوع نخست جهان اسلام است، گفت: قطعا توطئه ای که استکبار جهانی برای مشغول کردن مسلمانان و کشورهای اسلامی در منطقه با به وجود آوردن داعش و تکفیری ها ایجاد کرده سبب غفلت جهان اسلام از مسأله فلسطین و رژیم صهیونیستی نخواهد شد.
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا در استان مرکزی، بیان کرد: موضوع فلسطین در جهان اسلام موضوعی است که هیچ گاه از یاد نخواهد رفت و نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

 

مقابله با توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهنویست

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فلسطین، موضوع نخست جهان اسلام است، گفت: بیان کرد: قطعا توطئه ای که استکبار جهانی برای مشغول کردن مسلمانان و کشور های اسلامی در منطقه با به وجود آوردن داعش و عوامل تکفیری ایجاد کرده است سبب غفلت جهان اسلام از مسأله فلسطین و مقابله با توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

 

کریمی بیان کرد: ظلمی که به جهان اسلام از اشغال فلسطین از سوی رژیم صهنیوستی اتفاق افتاده باید مورد توجه همگان باشد و در این راستا مسلمانان جهان اسلام با صدایی رسا و مشتانی گره کرده اعتراض خود را به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند و فریاد عدم مشروعیت این رژیم غاصب را به گوش جهانیان به ویژه حامیان ستمگر آن رژیم منحوس می‌رسانند.

 

آمریکا و اسراییل دو غده سرطانی جنایتکار

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در منطقه خاورمیانه به عامل اصلی تفرقه تبدیل شده و مشکلات عدیده‌ای را برای جهان اسلام به وجود آورده است و مسلمانان جهان نباید لحظه‌ای از تلاش خود در راستای نابودی رژیم صهیونیستی دست بردارند و همواره در مسیر مبارزه با این ظالمان گام بردارند.

 

کریمی افزود: مسلمانان باید در مقابل دو غده سرطانی امریکا و اسراییل جنایتکار و عاملان نفوذی آنها در منطقه که از پشت به اسلام خنجر می زنند همواره ایستادگی کنند و با وحدت، انسجام و همدلی توطئه های آنان را خنثی کنند. 

 

روز قدس، روز مبارزه با ظالمین

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی یوم الله قدس روزی است که بر اساس فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یادآور مبارزه با ظالمین می باشد، گفت: پیام آگاهی‌بخش و بیدارکننده امام راحل به مناسبت روز قدس، فرمان صدور مفاهیم انقلاب اسلامی و انتقال تجارب آن به ملت‌های مسلمان و آزاده جهان با کلیدواژه «مبارزه با استکبار» را صادر کرد.

 

 

کریمی با بیان اینکه صبح فردا شاهد حضور مردم همیشه در صحنه با نیت نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست هستیم، گفت: مردم روزه دار استان مرکزی همچون سال های گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی در دهان استکبار جهانی خواهند زد.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: بنده به نوبه خودم امسال مردم ایران اسلامی در راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس دعوت می کنم و امیدوارم ملت همیشه در صحنه با حضور گسترده خود اسرائیل ظالم را از روی زمین محو کنند./302/842/ب1

ارسال نظرات