۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۳۵۶۱۶
نماینده مجلس:

روز قدس، نماد مبارزه با ظلم است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس نماد مبارزه با استکبار و نیت های پلید در جهان است، گفت: روز قدس، روز مبارزه با ظلم در جامعه بشریت است.
سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه روز قدس نماد مبارزه با استکبار و نیت های پلید در جهان است، گفت: روز قدس، روز مبارزه با ظلم در جامعه بشریت است.

 

ضرورت حفظ روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس روز بزرگی است که باید با صلابت و  پرشور تر از سال گذشته گرامی داشته شود، خاطر نشان کرد: امروز حفظ روحیه استکبار ستیزی ضرورتی مهم است دفاع از مظلوم باید به عنوان محور انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب باقی بماند.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی روز قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) دانست و خاطر نشان کرد: دفاع از فلسطین به عنوان یک نماد است و آنچه که حضرت امام نامگذاری کردند این است که روز قدس باید باقی بماند و امروز وظیفه مسلمانان جهان است این روز بزرگ و تاریخی را گرامی بدارند.

 

پیام امام راحل؛ پیام دفاع از مظلومیت و دفاع از حق

مقدسی با بیان اینکه امام خمینی شعار اصلی اسلام دفاع از مظلومیت را در سراسر جهان به ثبت رساند، اظهار داشت: با ابتکار امام راحل تمام جهان اسلام به پا خواست و رژیم غاصب صهیونیستی از این ابتکار عمل حضرت امام و در ادامه تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به وحشت افتاد وبه نوعی این پیام؛ پیام دفاع از مظلومیت، دفاع از حق است.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمانان ایران اسلامی با پشت ‌سر گذاشتن ایام پرفضیلت لیالی قدر آماده خلق حماسه دیگری در عرصه ملی و بین‌المللی هستند، خاطر نشان کرد: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صبح فردا همچون مسلمین جهان صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت مسلمانان یمن، فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد خواهند زد.

 

حضور مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس

مقدسی افزود: مردم مومن، روزه‌ دار و همیشه در صحنه استان مرکزی همچون سال های گذشته به خیابان ها می آیند و نفرت و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و تمامی ظالمان جهان اسلام اعلام می دارند و با وحدت خود به خوبی خواهند توانست رژیم صهیونیست را از روی زمین محو کنند.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: روز قدس، روز وحدت امت اسلامی است و مردم استان مرکزی در این روز تاریخی همراه با سایر مسلمانان جهان با لبیک به ندای تاریخی امام راحل حماسه دیگر را خلق می کنند./302/842/ب1

ارسال نظرات