۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۳۷۲۸۶
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن بنیان خانواده را نشانه رفته است

حجت الاسلام اسلامی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی هجمه‌ای گسترده علیه بنیان خانواده در کشور به راه انداخته‌اند و به دنبال سرد کردن کانون خانواده‌های ایرانی و فروپاشی بنیان خانواده در کشور هستند.
خانواده با نشاط

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام اسلامی، استاد حوزه و دانشگاه، عصر امروز در جمع بانوان فعال فرهنگی در حسینیه شهدای کربلا، آموزش احکام الهی به فرزندان و تربیت درست آن‌ها را از وظایف والدین دانست و اظهار کرد: محبت به‌اندازه و فرق نگذاشتن بین آن‌ها، موجب نزدیکی و دوستی فرزندان با والدین خواهد شد.

 

وی مراجعه والدین به مراکز مشاوره دینی را حیاتی عنوان کرد به اهمیت نقش خانواده در تربیت فرزند اشاره و خاطرنشان کرد: ارتباط با خبرگان در مسائل خانواده، موجب تحکیم خانواده‌ها می‌شود،  بی‌اطلاعی والدین از احکام و ندانستن دانش کافی در خصوص تربیت کودکان، موجب بروز مشکلات در خانواده و جامعه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام اسلامی بابیان اینکه دشمن به دنبال جوانان ما و نسل جوان کشور است و تلاش دارد به هر نحوی جوان ایرانی را درون تهی و به ابتذال بکشاند. تأکید کرد: اگر امروز به فرزندان توجه نکنیم، دشمنان طرح دوستی با آن‌ها را ریخته و آن‌ها را به‌سوی ابتذال خواهند کشاند.

 

وی توطئه‌های دشمنان علیه اسلام را مورداشاره قرارداد و گفت: خانواده‌های ایرانی تفکری بر مبنای ارزش‌های اسلامی را به جوانان و فرزندان خویش منتقل می‌کنند اما دشمنان به دلیل کینه و عداوت نسبت به دین، قصد کمرنگ جلوه دادن ارزش‌های دینی در نظر جوانان رادارند و از این راه نسل جوان را از اندیشه‌های اسلامی دور می‌کنند.

 

این کارشناس دینی بابیان اینکه افکار انسان رابطه مستقیم بر رفتار وی دارد ازاین‌رو دشمنان افکار جوانان را نشانه رفته‌اند و از این راه به دنبال تغییر رفتار اسلامی و فرهنگی دینی در کشور هستند، تصریح کرد: خانواده‌ها باید متوجه جوانان باشد و با آموزش و مشاوره در کنار رفتارهای مناسب فرزندان خود را تربیت کنند.

 

وی گفت: توجه به موازین و پایبندی‌های اخلاقی، تلاش خانواده‌ها برای پیش‌بینی برنامه‌های متنوع و جذاب برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، هوشیاری در مواجهه با فن‌آوری‌های نوین، فرهنگ‌سازی در خصوص فرصت‌ها و تهدیدات ابزارهای نوین و توجه به تربیت اسلامی و انقلابی را مهم‌ترین مؤلفه برای مقابله با تهدیدات عنوان کرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر افکار خانواده‌ها و نسل جوان در کشور هستم، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی هجمه‌ای گسترده علیه بنیان خانواده در کشور به راه انداخته‌اند و به دنبال سرد کردن کانون خانواده‌های ایرانی و فروپاشی بنیان خانواده در کشور هستند./854/202/ب3

ارسال نظرات