۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۳۹۲۴۳
رییس تبلیغات اسلامی نهاوند مطرح کرد؛

حضور ۴۵۰۰ جوان نهاوندی در طرح نهضت قرآن آموزی

رییس تبلیغات اسلامی نهاوند از حضور 4500 نفر از جوانان این شهرستان در طرح نهضت قرآن آموزی خبر داد و گفت: حضور جوانان در این طرح انگیزه ای برای مجریان و آینده ای روشن را برای جامعه نوید می دهد.
حجت الاسلام محبی

حجت الااسلام موسی محبی، رییس تبلیغات اسلامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ایام تابستان و فراغت دانش آموزان، اظهار داشت: طرح نهضت قرآن آموزی در شهرستان نهاوند در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف به ویژه جوانان از طرح نهضت قرآن آموزی، خاطرنشان کرد: این کلاس ها در نهاوند و شهرهای اطراف آن در حال برگزاری است و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 

رییس تبلیغات اسلامی نهاوند از حضور 4500 نفر از جوانان این شهرستان در این طرح خبر داد و گفت: حضور جوانان در این طرح انگیزه ای برای مجریان و آینده ای روشن را برای جامعه نوید می دهد.

 

وی مسؤول برگزاری این طرح را خانه های قرآنی دانست و گفت: 25 خانه قرآنی که از سوی خانه قرآن تبلیغات اسلامی مجوز گرفته اند در این زمینه فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام محبی از برگزاری برنامه های این طرح در شهرهای برزول، فیروزان و گیان خبر داد و گفت: بسیاری از خانه های قرآن در روستاهای این شهرستان در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان این که باید در عرصه امور فرهنگی به کیفیت بهای بیشتری داده شود، ابراز داشت: یکی از مسائل مهمی که به کیفیت آموزش در امور فرهنگی در جامعه کمک شایانی می کند تجهیز وسائل کمک آموزشی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی نهاوند درباره اهمیت توجه به مسائل کمک آموزشی در خانه های قرآنی، اظهار داشت: از آنجا که امروز مخاطب این مدارس بیشتر جوانان هستند، لازم است تا ابزار جدید رسانه ای برای آنها برنامه ارائه دهیم.

 

وی در پایان از حضور 45 مربی مجرب در این خانه های قرآنی خبر داد و گفت: در این طرح 45 مربی مجرب وظیفه آموزش 4500 نفر از جوانان قرآنی شهرستان نهاوند را بر عهده دارند./979/303/ب2

ارسال نظرات