۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۴۰۲۹۸
آيت‌الله صفایی بوشهری:

ستادهای نماز جمعه بستر همدلی و وحدت در شهرها را فراهم کند

آیت الله صفایی بوشهری نماز جمعه را متعلق به همه اقشار جامعه دانست و گفت: ستادهای نماز جمعه باید بستر و فضای همدلی و وحدت را در شهر و دیار خود فراهم کنند.
گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان بوشهر برگزار شد آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گردهمایی ستادهای نماز جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی جمعه برگزار شد.


آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم با اشاره به اهمیت نماز جمعه بر جذب همه گروه ها به این پایگاه اسلامی که در اقصی نقاط استان ولایتمدار بوشهر به صورت هر هفته برگزار می شود، تاکید کرد.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه به فرموده رهبر معظم انقلاب استناد کرد و گفت: معظم له فرمودند: «نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است» بنابراین باید تلاش بیشتری از جانب ستادهای نماز جمعه جهت تحقق مطالبات رهبری شود.


وی از تلاش های همه برادران و خواهران ایمانی که هر هفته در 24 نقطه استان مقدمات برگزاری نماز جمعه را انجام می دهند تشکر کرد.


آیت الله صفایی بوشهری نماز جمعه را متعلق به همه اقشار جامعه دانست و افزود: ستادهای نماز جمعه باید بستر و فضای همدلی و وحدت را هر هفته در شهر و دیار خود فراهم کنند.


گفتنی است در پایان این مراسم ستاد اقامه نماز شهر بوشهر به عنوان ستاد برتر استانی از سوی ستاد کشور انتخاب شد و از طرف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  کشور هدایایی به رسم یادبود تقدیم اعضای ستاد نماز جمعه بوشهر شد.


به گزارش رسا در ابتدای این دیدار حجت الاسلام یعقوب بهمیاری مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر گزارشی از روند انجام فعالیت ها در ستادهای نماز جمعه استان را ارائه کرد.


در این مراسم که مسؤولان ستادهای نماز و کارگروه های تخصصی نماز جمعه در استان نیز حضور داشتند. همچنین پس از این مراسم کارگاه های فضای مجازی و مجریان نماز جمعه برگزار شد./202/833/ب1

ارسال نظرات