۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۴۲۲۷۰
با محوریت حضرت معصومه؛

نشست تخصصی مطالعات تاریخ و تمدن اسلامی برگزار شد

نشست تخصصی مطالعات تاریخ و تمدن اسلامی با محوریت حضرت معصومه(س) با حضور اساتید و و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در پژوهشکده علوم و معارف قرآنی علامه طباطبایی برگزار شد.
حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست (کتاب خوانی) تخصصی مطالعات تاریخ و تمدن اسلامی با محوریت حضرت معصومه(س) با حضور معصومه ظهیری مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم، حسین ایزدی استاد حوزه و عضو انجمن مطالعاتی حوزه برگزار شد.

 

همچنین حجت الاسلام اسماعیل محمدی مدیر فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، فرزانه حکیم زاده استاد حوزه و پژوهشگر، صائب آذرکمند استاد دانشگاه و پژوهشگر اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما در این نشست تخصصی حضور داشتند و حجت الاسلام سروش نیز دبیر علمی این نشست را بر عهده داشت.

 

در آغاز این نشست حجت الاسلام سروش در زمینه پیشینه نشست(کتاب خوان) تخصصی مطالعات تاریخ و تمدن اسلامی بیان داشت: جلسات کتاب خوان با ابتکار مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور اجرایی شد که در هر جلسه یک کتاب به افراد معرفی می شود؛ پیش از این نشست ها به صورت عمومی برگزار می گردید اما از این پس به صورت تخصصی است و اکنون نیز بستمین نشست کتاب خوان در کشور و دومین نشست استان قم در حال برگزاری است./1324/ت303/ی

 

ارسال نظرات