۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۴۲۳۶۴

برنامه‌های بسیج رسانه فارس در روز خبرنگار تشریح شد/ تقدیر از خانواده شهدای رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در تشریح برنامه‌های روز خبرنگار این سازمان از تقدیر از خانواده شهدای رسانه این استان خبر داد.
میلاد امیرنژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار به تشریح برنامه‌های این سازمان بدین مناسبت پرداخت و گفت: برای روز خبرنگار امسال مراسم ویژه‌ای صبح روز یکشنبه، ۱۷ مرداد ماه با حضور بسیجیان رسانه‌های فارس با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در حاشیه این برنامه نیز از دو خانواده شهید رسانه استان فارس تقدیر می‌شوند، افزود: همچنین براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده در هفته خبرنگار امسال از چند رسانه فعال در شهر شیراز و برخی از شهرستانها بازدید و با اعضای هیئات تحریریه آن‌ها دیدار خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: حمایت همه جانبه و توجه به اقشار مختلف فعال در رسانه‌های فارس از جمله عکاسان، خبرنگاران، مدیر مسؤولان و سردبیران از برنامه‌های بسیج رسانه فارس در طول سال خواهد بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه چرخه تولید محتوای رسانه در نشریات تمام نمی‌شود، افزود: افراد وابسته بسیاری هستند که این امر مهم را به اتمام می‌رسانند، از این رو ما برای نخستین بار و به جهت احترام ویژه به این افراد، یکی از مسؤولان کیوسک‌های مطبوعاتی موفق شیراز و همچنین یکی از موزعین روزنامه‌ها را که انصافاً در چرخه رسانه نقش مهمی ایفا می‌کنند، تقدیر کرده و این افراد زحمت کش زینت‌بخش محفل امسال ما هستند.

 

امیری‌نژاد در پایان اظهار کرد: در برنامه‌های امسال و به مناسبت روز خبرنگار، ویژه نامه «با خبرنگاران» تولید و در پایان هفته عرضه می‌شود./102/919/ب1

ارسال نظرات