۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۴۳۷۹۴
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مهمترین راه مقابله با هجمه های دشمنان حفظ اتحاد مذاهب اسلامی است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان با سر دادن شعار حقوق بشر قصد فریب افکار جهانیان را دارند در حالی که خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر و بزرگترین کودک کشان جهان هستند و مهمترین راه مقابله با هجمه های دشمنان حفظ اتحاد مذاهب اسلامی است.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: دشمنان با هدف منحرف ساختن افکار مسلمانان، تعبیرهای نادرست و غیر واقعی از احکام اسلامی را ترویج می دهند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: جامعه هدف دشمنان، نسل جوان و نوجوان در جوامع اسلامی هستند و قصد دارند با نفوذ در افکار و عقاید این نسل، اسلام ناب را به حاشیه بکشانند.

وی در ادامه افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تعارض میان عقاید مسلمانان با احکام اسلام حقیقی هستند تا جایی که مسلمانان را در مقابل عقاید اصیل خود قرار داده و تفکر ناب اسلامی را تخریب کنند.

ماموستا محمدی تصریح کرد: نشر خرافه پرستی و افکار پوچ و باطل شیطانی از حیله های دشمنان بوده و هدف نهایی آنها نفوذ بر افکار نسل جوان و شکل دادن افکار آنها مطابق با اندیشه ها و اهداف خویش است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان با سر دادن شعار حقوق بشر قصد فریب افکار جهانیان را دارند، در حالی که خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر و بزرگترین کودک کشان جهان هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر با حمایت از تروریسم و کمک به کشتار زنان و کودکان بیگناه دست خود را آلوده به خون افراد مظلوم بیشماری کرده اند و از سویی برای دستیابی به منافع خود ظاهری دلسوزانه به خود می گیرند.

ماموستا محمدی در پایان بیان داشت: باید از نفوذ فکری دشمنان در میان نسل جوان جلوگیری کرد و مسأله نفوذ را بسیار جدی گرفت، زیرا نفوذ فرهنگی موجب تزلزل افکار نسل جوان می شود، مهمترین راه مقابله با هجمه های دشمنان حفظ اتحاد مذاهب اسلامی است./857/302/ب2

ارسال نظرات