۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۴۴۴۷۰۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

کنگره بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری کنگره بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری خبر داد.
کنگره رئیسعلی دلواری رئیسعلی دلواری

به گزارش  خبرگزاری رسا در بوشهر امروز دومین جلسه ستاد بزرگداشت کنگره شهید رئیسعلی دلواری با حضور دستگاه های اجرایی عضو این ستاد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تشکیل شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این جلسه ضمن با اهمیت برشمردن این مراسم، گفت: هدف از تشکیل این جلسه پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه برنامه های اجرایی دستگاه های عضو ستاد به این دبیرخانه جهت باشکوه برگزار شدن کنگره شهید رئیسعلی دلواری می باشد؛ همان گونه که آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این راستا تاکید دارند که مراسم هر چه باشکوه تر آن گونه که در خور استان و رشادت های این اسطوره ملی می باشد، برگزار شود.

دبیر ستاد بزرگداشت کنگره رئیسعلی دلواری افزود: با توجه به اینکه مهمترین هدف از برگزاری این کنگره استعمار ستیزی و بیان رشادت های مردم استان بوشهر است، می بایست در اجرای این مراسم از مشاهیر، نویسندگان و مورخان استان دعوت به عمل آید.

ماحوزی با اشاره به کوتاه بودن زمان ممکن تا برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد می بایست در اسرع وقت نسبت به ارسال برنامه های خود در این راستا اقدام نمایند.

ندری شهردار بخش دلوار نیز با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی در این راستا، قانون مند شدن ساختار این کنگره است، گفت: به منظور شناساندن این اسطوره ملی و برگزار نمودن مراسمی که در خور استان و شهید رئیسعلی دلواری باشد، نیازمند این است که بنیادی به همین منظور در استان تشکیل گردد.

دیگر اعضاء حاضر در این نشست با بیان اینکه در شناساندن این اسطوره ملی آن گونه که باید و شاید کوتاهی شده است، آمادگی خود را جهت  برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اعلام کردند.

شایان ذکر است کنگره شهید رئیسعلی دلواری ١٢ شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت این بزرگ مرد خطه جنوب، با حضور مسؤولان کشوری و استانی در زادگاه این شهید والامقام واقع در دلوار برگزار می شود./833/102/ب2

ارسال نظرات