۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۴۴۷۳۴۴
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

بگومگوهای سیاسی به اقتصاد کشور لطمه می زند

رییس قرارگاه راهبردی عمار گفت: گاهی در جریان بگومگوهای سیاسی بین احزاب و گروه‌ها به اقتصاد کشور لطمه می‌زند.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب مهدی طائب

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به موضوع حقوقهای نجومی برخی مدیران، اظهار کرد: در جریان این مسأله بسیاری قصد داشتند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی افزود: در موضوع حقوقهای نجومی برخی گفتند باید با مسؤولان نهادهای تحت نظر رهبری که حقوقهای نجومی دارند هم برخورد شود و فوراً هم فیش حقوقی جعلی مسؤولان نهادهای وابسته به دفتر رهبری را منتشر کردند، این دروغ تأثیر می‌گذارد و تا ثابت شود دروغ است، تأثیر خود را گذاشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه گاهی در جریان بگومگوهای سیاسی بین احزاب و گروه‌ها افشاگری می‌شود که برخی از این افشاگریها به اقتصاد لطمه می‌زنند، ادامه داد: طرف مقابل آزاد است، اما فعال جبهه انقلاب آزاد نبوده و نباید مانند طرف مقابل هر مدلی حرف بزند بلکه می‌بایست اصول اخلاقی و اسلامی را حتی در مقابله با جریان دروغ و نفاق رعایت کند.

وی با بیان اینکه تقویت بصیرت و بالا بردن علم و آگاهی ازجمله ویژگیهای فعال در جبهه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در این راستا باید علم و اندیشه و فهم خود را ارتقا دهیم؛ زیرا هیچ دینی به اندازه دین اسلام برای مسأله علم و دانش و معرفت اهمیت و ارزش قائل نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اهمیت فعالیت فعالان جبهه انقلاب در بخش فرهنگ، اظهار کرد: امروزه مقوله فرهنگ بیش از مسائل اقتصادی و سایر حوزه‌ها اهمیت دارد؛ زیرا بیانگر هویت و شخصیت هر فرد و جامعه است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اینکه پایبندی به ارزشهای دینی سبب آرامش روح و روان می‌شود، تصریح کرد: از طرف دیگر امروز دشمنان با ترویج عرفانهای کاذب به دنبال تسخیر فکر جوانان ایران اسلامی و دور ساختن آنها از ارزشهای دینی است؛ ازاین‌رو باید همواره هوشیار و بیدار باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه پایبندی به دین و تعالیم حیات‌بخش قرآن و عترت(ع) موجب عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت می‌شود، ادامه داد: بسیاری از بیماریهای روحی و روانی که در عصر حاضر دنیای غرب را به چالش کشیده، زاییده دوری از تعالیم الهی و آموزه‌های صحیح دینی است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) افزود: حضرت می فرمایند که مؤمن در هر حال نیازمند به سه خصلت است؛ توفیق از طرف خداوند متعال، واعظی از درون خود و قبول و پذیرش نصیحت کسی که او را نصیحت کند./9314/ت302/ج1

ارسال نظرات