۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۴۷۳۵۲
در نشست با مدیران شبکه ولایت مطرح شد؛

هشدار محسن رضایی نسبت به توطئه منافقین و آل سعود برای ضربه زدن به ایران/ دولت تمام توان خود را برای مقابله به کار گیرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منافقین و عربستان ده ها صفحه مطلب کذب در 400 بند علیه جمهوری اسلامی تهیه کردند تا در پارلمان اروپا مطرح کنند و از آنجا مصوبه ای بگیرند که دولت های اروپایی ارتباطات تجاری خود را با ایران قطع کنند.
محسن رضایی بازدید دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شبکه جهانی ولایت  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز پس از بازدید از شبکه جهانی ولایت در نشستی با مدیر و معاونان این شبکه با تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: واقعیت این است که کفر جهانی در مقابل انقلاب اسلامی به ناتوانی و یک شکست بزرگی دچار شده و راه حل را در این می بیند که جنگ خودشان با ما را به دورن خانواده اسلام بکشانند.

وی افزود: آن ها تجربه کردند که با جنگ، کودتا و ترور نمی توانند جلوی انقلاب و صدای بیداری اسلامی را بگیرند، پس از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی کفرجهانی اختلاف و تفرقه و درگیری را به درون جامعه اسلامی کشانده است.

رضایی با بیان این که عربستان سعودی و وهابیت بستر و ابزار این تفرقه افکنی و بردار کشی در جهان اسلام شده است، اظهار داشت: ما شک نداریم که صهیونیزم و آمریکا پشت سر این حوادث هستند و هدفشان این است که اسلام را رودرروی اسلام قرار دهند تا بتوانند صدای انقلاب را از بین ببرند.

وی ادامه داد: ابتدای کار بسیاری از مردم منطقه باورشان نمی شد که پشت مسأله سوریه، یمن و بحرین صهیونیزم وجود داشته باشد اما روز به روز که می گذرد و با حجم جنایت در این کشورها آرام آرام مردم متوجه می شوند که این اقدامات از متن اسلام نیست، هیچ مسلمان واقعی حاضر نیست خلبانی را در قفس آتش بزند یا بمب هایی را بر سر هزاران نفر از خانواده های مسلمین در مساجد و بیمارستان ها رها کند.

دبیر مجع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که شدت خشونت ها در کشورهای اسلامی نشان می دهد که اصل این فتنه از جای دیگری است، ابراز داشت: اصل این فتنه از اسرائیل و آمریکا است، دشمن از ابزار معرفتی و تبلیغات دینی برای توجیه اقدامات خود استفاده می کند.

وی عنوان کرد: روایاتی را نقل و سوء استفاده هایی از آیات قرآن مجید می کنند تا بتوانند این جنایت عظیم و فتنه گسترده ر توجیه کنند، از این رو در کنار مقاومتی که مسلمانان در حال انجام هستند نیاز به تبلیغ درست از اسلام و قرآن مجید وجود دارد.

رضایی خاظرنشان کرد: دشمن با استفاده از برخی اظهار نظرها یک اندیشه و مذهبی را به نام شیعه می سازد و جنگ شیعه و سنی و بردار کسی بین آن ها را تشویق می کند، ما نیاز داریم که مبغان به صحنه بیایند و اسام ناب را توضیح داده و روشنگری کنند تا جلوی تفرقه درجهان اسلام و جنایات عظیم گرفته شود.

وی اضافه کرد: شبکه ولایت که توسط یکی از مراجع بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تأسیس شده چون یک حرکت دلی و کار غیر حکومتی است و از طرف دیگر در متن حوزه علمیه قرار دارد و دانشمندان و پژوهشگران بزرگی در قم هستند می توانند نقش بسیار بزرگی ایفا کنند، تا کنون نیز کار بزرگی انجام شده و همین مقدار مخاطبی که در سراسر جهان اسلام برای این شبکه جذب شده بیانگیر تأثیر تلاش ها بوده که باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم فتنه بزرگی که در جهان اسلام به وجود آمده است را خنثی کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش های خارج از جهان اسلام علیه انقلاب و شیعه گفت: آقای احمد شهید دوباره گزارشات دروغی را درباره ایران نسبت به حقوق بشر منتشر کرده است چون 19 سپتامبر یعنی ده دوازده روز دیگر قرار شده که در پارلمان تحادیه اروپا نسبت به ایران یک حکمی صادر کنند.

وی افزود: می خواهند روابطی که بین کشورهای اروپایی با ایران در مبادلات تجاری به وجود آمده است را تخریب کنند، منافقین و عربستان ده ها صفحه مطلب کذب در 400 بند علیه جمهوری اسلامی تهیه کردند تا در پارلمان اروپا مطرح کنند و از آنجا مصوبه ای بگیرند که دولت های اروپایی ارتباطات تجاری خود را با ایران قطع کنند.

رضایی با بیان این که حتی اگر 7 بند از این چهارصد بند در پارلمان اروپا تصویب شود خودش برای ما مشکل درست می کند، اظهار داشت: دولت عزیز ما آقای روحانی و آقای ظریف با حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند و با افشاگری علیه عربستان و منافقین به مقابله بپردازند.

وی ادامه داد: ایران باید همه توانایی خود را به صحنه بیاورد، ایران اعلام کرده که حاضر است با اتحادیه اروپا گفت وگو کند اما چند شبانه روز است که شبکه های تبلیغاتی می گویند ایران می خواهد اتحادیه اروپا را فریب دهد یعنی فضاسازی می کنند تا گفت وگویی بین ایران و اتحادیه اروپا صورت نگیرد چرا که از گفت وگو می ترسند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که چون در گفت وگو و مذاکرات ما دست پری داریم و حقایق در اختیار ما قرار دارد می خواهند با جو سازی از گفت وگوها و روشن شدن مسائل جلوگیری کنند، ابراز داشت: به این دلیل است که به تبلیغات و شانتاژ کردن می پردازند.

وی عنوان کرد: وضیعتی که اکنون داریم مصداقی از آیه«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ» است یعنی با شبکه ها، تبلیغات و شانتاژها می خواهند این نور الهی که از ایران بلند شده و پرچم حقیقت را بر افراشته خاموش کنند و از بین ببرند.

رضایی خاطرنشان کرد: ما حرفمان این است که گفت وگو به جای بمب، مناظره به جای سلاح شیمیایی بیایید صحبت کنیم و ادعای کذبی که دارید را روی میز بگذارید و ما نیز حقایق را روی میز می گذاریم.

وی اضافه کرد: اخیرا اعلام کردند که ایران اعدام زیادی دارد در حالی که از اول انقلاب تا کنون بیش از 100 هزار نفر با این که محکوم بودند عفو شدند، بیش از 20 هزار نفر از منافقین و گروه های دیگر چون توبه کردند با وجود این که محکومیت بالایی داشتند آزاد شدند چرا کسی به این چهره رحمانی جمهوری اسلامی توجه نمی کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که چرا توبه پذیری و عفو کردن مجرمان را بیان نمی کنند، گفت: معلوم است که می ترسند چهره رحمانی را در کنار قصاص که حکم خداوند است مطرح کنند، این را نمی گویند و بخش هایی را به صورت دروغ می گویند چون از آشکار شدن واقعیت می ترسند.

وی افزود: در این شبکه ها دست ما پر است و حرف های صریح و واضحی داریم که فطرت بشر و افکار عمومی جهان قبول می کند، امیدواریم شبکه ولایت با حمایت بیشتری که مسؤولان کشور می کنند بتواند به نقش روشنگری خود ادامه دهد، از همت بلند حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی برای پیگیری و راه اندازی شبکه ولایت تشکر می کنیم و همچنین از آقای قزوینی و دوستان ایشان سپاسگزاریم./1323/پ201/ج

ارسال نظرات