۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۴۹۲۲۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق آبیک:

دولتمردان باید هر لحظه دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک استان قزوین، گفت: دولتمردان باید طوری رفتار کنند که مردم خدمت آنان را احساس کنند و این را بدانند که عده‌ای دغدغه رفع مشکلات آنها را دارند.
حجت‌الاسلام محمد پنجی

حجت‌الاسلام محمد پنجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در اردوهای جهاد سازندگی، گفت: بعد از انقلاب اسلامی تمامی اقشار از جمله پزشک، مهندس، معلم و بسیاری از اقشار دیگر با هم در ساختن کشور همراه شدند و در قالب بسیج سازندگی آماده به خدمت رسانی هستند.

حجت الاسلام پنجی خدمت‌رسانی را وظیفه تمامی ارگان‌ها و مردم دانست و ابراز کرد: خدمت‌رسانی مربوط به یک ارگان و قشر خاص نیست، بلکه همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم کشوری آباد و پیشرفته داشته باشیم که هر یک از اقشار رشد و پرورش دهنده قسمتی از سبک زندگی اسلامی هستند.

این کارشناس دینی با تأکید بر اینکه مسؤولان دولتی باید در راستای خدمت‌رسانی به ویژه در بحث اردوهای جهاد سازندگی با بسیج و سپاه همگام باشند، بیان کرد: اگر سپاه و بسیج این حرکت جهادی را انجام می‌دهند مسؤولان شهرستانی باید با همسو بودن خود در راستای تحقق اهداف بسیج سازندگی اقدام کنند.

وی با اشاره به تعریف دقیق از بسیج سازندگی، اظهار کرد: بسیج سازندگی عبارت هستند از محرومیت، منطقه محروم و محرومیت‌زدایی و به عبارت دیگر فقر و فقرزدایی، اوقات فراغت، توسعه یافتگی و توسعه همه‌جانبه و سایر اصلاحات مورد کاربرد در این طرح، از جمله مواردی هستند که ارائه تعریف دقیق و روشن از مفهوم بسیج سازندگی را برای ما تعریف می‌کند که ارائه این تعاریف می‌تواند نقش اساسی در ایجاد همزبانی برای پاسخ به سؤالات و تهیه طرحهای مناسب و مورد نیاز داشته باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: مسؤولان شهرستان آبیک باید با حضور خود در روستاهای دور افتاده و همراه بودن با بسیج سازندگی نور امید را در دل مردم زنده کنند تا مردم بدانند که تنها نیستند.

دولتمردان باید هر لحظه دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید طوری رفتار کنند که مردم خدمت آنان را احساس کنند و این را بدانند که عده‌ای دغدغه رفع مشکلات آنها را دارند.

اردوهای جهاد سازندگی سبب سازندگی کشور و مناطق محروم می‌شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در استان قزوین با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی، بیان کرد: حضور در اردوهای جهاد سازندگی علاوه بر اینکه سبب سازندگی کشور و مناطق محروم می‌شود و فرد با حضور در این اردو به خودسازی و پرورش روح خود می‌پردازد.

وی در پایان گفت: هر کسی یک عمل صالح انجام دهد این عمل نیک به نام خودش ثبت خواهد شد و به سمت وی برمی‌گردد و هر عملی یک عکس‌العملی دارد و با هر نیتی هر کاری انجام دهیم نیت آن عمل به سمت ما بر می‌گردد و یک عکس‌العمل از خود به جا می‌گذارد./853/302/ب2

ارسال نظرات