۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۴۹۹۴۸
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

آغاز برنامه های دهه امامت با محور استمرار ولایت امیرمومنان

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اعلام برنامه های دهه ولایت و امامت گفت: توجه دادن به استمرار ولایت امیرالمومنین علیه السلام در امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، هدف این برنامه ها است.
عید امامت و ولایت

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت الاسلام عباس ابراهیمی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در رابطه با برنامه های این مسجد ویژه دهه ولایت و امامت اظهار کرد: معاونت فرهنگی مسجد جمکران به مناسبت دهه امامت و ولایت، مجموعه برنامه هایی را تدارک دیده است که این برنامه ها از جمعه قبل عید غدیر آغاز می شود و تا هفته بعد از این عید سعید ادامه دارد.

وی افزود: برگزاری سه آیین دعای ندبه ویژه قبل و بعد و نیز در روز عید غدیر از جمله این برنامه ها است. همچنین، در بخش های مختلف مسجد نیز برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده تا خانواده هایی که در این ایام به این مکان مقدس مشرف می شوند، حداکثر بهره مندی را داشته باشند.

معاون فرهنگی مسجد جمکران تصریح کرد: برای مثال در «مجموعه گل نرگس» میزبان کودکان 5 تا 9 سال هستیم و برنامه های متنوعی برای کودکان در نظر گرفته شده تا خانوداه ها با آسودگی خیال امکان شرکت در مراسم عبادی را داشته باشند و بتوانند از ظرفیت برنامه های فرهنگی هنری این مجموعه، استفاده کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: برای نوجوانان نیز در مجموعه «جوانه های انتظار» و در یک محیط شاد متناسب با اقتضائات این گروه سنی، برنامه هایی تدارک دیده شده است.

وی رویکرد کلی فعالیت ها و برنامه های دهه ولایت و امامت را توجه دادن به استمرار ولایت امیرالمومنین علیه السلام در ولایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه معرفی کرد و گفت: توجه دادن مخاطبان به شناخت و درک و معرفت صحیح نسبت به امام زمان علیه السلام محور کلی برنامه های ماست و رویکرد کلی فعالیت ها و برنامه های دهه ولایت و امامت، توجه دادن به استمرار ولایت امیرالمومنین علیه السلام در امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه است.

برگزاری نشست تخصصی «مهدویت و غدیر»، خطبه خوانی غدیر، پیاده روی و راهپیمایی مردمی از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تا مسجد جمکران و ... از دیگر برنامه های مسجد مقدس جمکران برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت است که حجت الاسلام ابراهیمی به آنها اشاره کرد./836/د102/ل

ارسال نظرات