۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۵۰۹۴۶
فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور:

دفاع مقدس حادثه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به ضرورت عدم تحریف دفاع مقدس، آن را حادثه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد.
هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر علی ظریفی یگانه، فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در نخستین روز هفته دفاع مقدس در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نکوداشت ایثارگری و ایستادگی امت اسلام و رزمندگان در برابر تجاوز وحشیانه رژیم بعثی عراق به سرسپردگی آمریکا است، خاطرنشان کرد: ضرورت انتقال تجربه و دستاوردهای دفاع مقدس به جوانان برای جلوگیری از عدم تحریف و نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح ایران به جهانیان ۲ پیام مهم در هفته دفاع مقدس است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دفاع مقدس حادثه ای عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: در این راستا باید از تحریف ها و فراموشی مصون و این دستاوردها بدون انحراف به نسل جوان منتقل شود.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور به عدم آمادگی کشور در روزهای آغازین جنگ تحمیلی اشاره و ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی در 100 روز اول جنگ تحمیلی در برابر ارتش بعثی عراق را که در 5 روز قصد جداسازی خوزستان از کشور را داشت، در کنار سایر نیروهای نظامی و مردمی ایستادگی و درسی فراموش نشدنی به آنها داد.

امیر یگانه جلوگیری از پیشروی دشمن به کمک مردم و نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و آموزش نیروهای سپاه را از اقدامات تأثیرگذار ارتش در آغاز دوران دفاع مقدس برشمرد.

وی در پایان ابراز داشت: هم اکنون نیروهای مسلح ایران از آمادگی و اقتدار کامل برخوردار و این اقتدار را به رخ جهانیان می کشند و برای هر مأموریتی آمادگی کامل را دارند./203/9456/ب1

ارسال نظرات