۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۵۱۹۳۹
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

دفاع مقدس نه بزرگ به استبداد بود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگرفته از قیام امام حسین (ع) بود، گفت: دفاع مقدس یک نه بزرگ به استبداد و حقارت بود که هزینه های بسیاری به دنبال داشت و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شد.
یادواره شهدا یادواره شهدا یادواره شهدا یادواره شهدا یادواره شهدا یادواره شهدا یادواره شهدا یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای دوران دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، حجت الاسلام داوود زارع مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و خانواده های معظم شهدا و بسیجیان و عموم مردم عصر امروز در یادمان شهدای عاصمی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام هادی عسگری در این مراسم با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ابراز داشت: به فرموده امام خمینی (ره) نهضت ما نهضت حسینی است و زنده ماندن و پیشرفت آن نیز با اتکا به نهضت حسینی میسر است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) یک دفاع مقدس و یک نه بزرگ به استبداد و حقارت و ذلت بود و هزینه این نه گفتن بسیار بالا بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس کشور ما نیز به تبعیت از قیام امام حسین (ع) یک نه به استبداد بود که هزینه های بسیاری به دنبال داشت و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شد.

وی در ادامه اظهار داشت: انسان برای حفظ دین و اعتقاد قلبی خود باید هزینه های سنگینی بپردازد، شهدا این اصل را بخوبی درک کردند و بالاترین داشته خود یعنی جان خویش را در راه دفاع از ارزشها اهدا کردند.

حجت الاسلام عسگری تأکید کرد: وقتی وصیتنامه شهدا و خاطرات شهدا را می نگریم می بینیم آنها هیچ درخواستی برای خود نداشتند و تمام صحبتها و وصیت های آنها راجع به ولایت، اسلام، قرآن و امام حسین (ع) است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه عنوان داشت: امروز دشمنان اعتقادات نسل جوان را هدف گرفته اند و قصد دارند آنها را از هدف متعالی و عبادت و خودسازی دور نمایند.

این مسؤول در پایان گفت: امید است با هوشیاری و حفظ بصیرت مانع از تحقق اهداف دشمنان شویم، انقلاب با یاد شهدا باید زنده نگه داشته شده و با ترویج اندیشه انقلابی نظام اسلامی را تحکیم بخشید.

گفتنی است این مراسم به همت حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) برگزار شده و در پایان مراسم از خانواده های شهیدان فارس خالوندی، شمس الله شمس الهی و محمد کرمی تجلیل شد.

در پایان لازم به ذکر است برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، محفل خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس، مداحی، ایستگاه صلواتی و برگزاری مسابقه زندگینامه شهدا از دیگر برنامه های این یادواره شهدا بود.202/857/ب1

ارسال نظرات