۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۵۲۲۷۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از عاشورا می ترسند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان این نظام از عاشورا می ترسند، گفت: تمام برنامه هایی که دشمن برای نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می کند به برکت عاشورا خنثی می شود.
سلم ابادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سلم آبادی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش مسؤولان هیأت مذهبی خراسان جنوبی اظهار داشت: آسیب هایی در جامعه وجود دارد که بسیاری از این آسیب ها با داشتن فرهنگ عاشورایی قابل حل است.

وی با بیان اینکه تمام اقشار جامعه به برکت امام حسین (ع) در مراسمات مختلف ماه محرم حضور پیدا می کنند، گفت: باید از ماه محرم و صفر به نحو مطلوبی استفاده کنیم و فرهنگ عاشورایی را در تمام جامعه نهادینه کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان این نظام از عاشورا می ترسند، افزود: تمام برنامه هایی که دشمن برای نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می کند به برکت عاشورا خنثی می شود.

حجت الاسلام سلم آبادی تصریح کرد: دشمنان نقشه های گوناگونی برای جوانان این مرز و بوم می کشند اما این جوانان با حضور پر رنگ در مراسمات مختلف عزاداری دشمنان را ناامید می کنند.

وی انقلاب جمهوری اسلامی ایران را انقلاب حسینی(ع) دانست و ادامه داد: تنها عاشورا می تواند بسیاری از آسیب های جامعه را کم کند و بهترین زمان برای امر به معروف و نهی از منکر عاشورا است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید برای ماه محرم برنامه ریزی های منظمی صورت بگیرد و در کنار هر هیأتی باید یک روحانی حضور داشته باشد، بسیاری از افراد به برکت عاشورا در مراسمات محرم حضور دارند./880/202/ب3

 

 

ارسال نظرات