۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۵۳۰۵۴
با عنوان «کربلا جاری‌ است»؛

مسابقه وبلاگ‌نویسی و عکاسی برگزار می‌شود

معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان گفت: به مناسبت ماه محرم مسابقه وبلاگ‌نویسی و عکاسی با عنوان کربلا جاری‌ است برگزار می‌شود.
محرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نسیم مه‌آبادی، معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان امروز در نشست خبری رونمایی از خدمات تبیان در ماه محرم، که در محل همین موسسه برگزار شد، گفت: در ایام ماه محرم معاونت شبکه‌های اجتماعی تبیان برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که یکی از آنها مسابقه کتابخوانی است.

وی افزود: محتوای مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب «واجب فراموش شده»؛ نکته‌های مهم رهبر معظم انقلاب درباره امر به معروف و نهی از منکر است که روزانه ۵ پرسش به همراه فایل پی دی اف، در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود، که در پایان محرم نیز برای آن یک مسابقه نهایی برگزار خواهد شد.

مه‌آبادی درباره برنامه‌های دیگر معاونت در ماه محرم، عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های معاونت در ماه محرم رونمایی از ویژه‌نامه نرم‌افزارهای محرم است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، همچنین وبلاگ‌نویسی تحت عنوان «کربلا جاری است» با محوریت قیام امام حسین (ع) از دیگر خدمات این معاونت است.

معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان افزود: شبکه اجتماعی تبیان به صورت بومی و امن، امکان انتشار محتوای ویژه برای این ایام را فراهم ساخته که کاربران در این حوزه به راحتی از آن استفاده کنند.

وی در ادامه بیان داشت: کاربران می‌توانند افزون بر مشاهده مطالب، محتوا، تصاویر، صوت، فیلم و دیگر اعضا، برای انتشار محتوای مورد نظر خود اقدام کرده و پیرامون محتوای منتشر شده با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مه‌آبادی گفت: برجسته‌ترین مطالب، تصاویر و فیلم‌هایی که از سوی کاربران بارگذاری شده است، در باکس‌های پیشنهادی شبکه اجتماعی تبیان و همچنین صفحه اصلی سایت تبیان به نمایش درمی‌آید.

معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان با اشاره به مسابقه عکاسی در ماه محرم، عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های معاونت در ماه محرم مسابقه «عکاسی در کربلا جاری است» که در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: موضوع و محور اصلی این عکس‌ها درباره مراسم و محافل مذهبی و عاشورایی، حضور اقشار مختلف در سوگواری به همراه محور آزاد و خلاقانه پیرامون این ایام است، که این عکس‌ها تا پایان ماه محرم و صفر ارزیابی و برگزیدگان اعلام می‌شود.

مه‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی تنها نهاد رسمی پیرامون اربعین است که همه اطلاعات و آگاهی‌های لازم را به کاربران ارائه می‌کند./201/807/ب1

ارسال نظرات