۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۵۳۱۰۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شهدای مدافع حرم از تمام تعلقات دنیوی گذشته اند تا امروز امنیت در جامعه حکمفرما باشد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وجود شهدا و حضور انها در فضای جامعه ضامن بقا و سلامت معنوی جامعه است و این بزرگواران سربازان واقعی انقلاب هستند.
شهید الوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در مراسم تشییع دهمین شهید مدافع حرم همدان شهید محمد رضا الوانی با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین جایگاه شهادت در جامعه اظهار داشت: تبیین واژه شهادت در جامعه سبب ایجاد فضای معنوی در جامعه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با جا در جای پای سرداران بزرگ نهاده اند و به دلیل تربیت انقلابی آنها امروز شاهد اثرگذاری در جامعه هستیم.

امام جمه همدان با اشاره به شخصیت شهید الوانی ابراز داشت: شهید الوانی از نیروهای زبده و انقلابی بود که زبان از درک جایگاه این شهید بزرگوار درمانده است.

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم از تمام تعلقات دنیوی گذشته اند تا امروز امنیت در جامعه حکمفرما باشد گفت: از شهید زارع الوانی تنها یک یادگار یک ساله بر جای مانده است.

وی افزود: شهید الوانی در سال گذشته در سوریه به درجه جانبازی نائل آمد و امسال نیز به خیل شهیدان مدافع حرم آل الله پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وجود شهدا و حضور انها در فضای جامعه ضامن بقا و سلامت معنوی جامعه است و این بزرگواران سربازان واقعی انقلاب هستند.

وی با اشاره به جایگاه زنان در جامعه خاطر نشان کرد: اگر زنان فداکار و مومن در جامعه نبودند دیگر شهیدی هم در کار نبود از همین رو باید از مادران شهدا قدردانی کرد.

گفتنی است پس از اقامه نماز توسط ایت الله طه محمدی این شهید مدافع حرم به همراه یکی از شهدی جانباز دفاع مقدس و دو تن ازمادران شهید شهرستان همدان توسط مردم ولایت مدار همدان تشییع و به خاک سپرده شدند./979/202/ب3

ارسال نظرات