۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۵۳۲۴۵

اعلام برنامه‌‌های مدرسه علمیه فاطمی در دهه نخست محرم

مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم با اعلام برنامه های این مدرسه در دهه نخست ماه محرم از همه طلاب برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.
حجت الاسلام علی محبی مدیر مدرسه فاطمی قم

حجت الاسلام علی محبی، مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسن(ع) از برگزاری مراسمات ویژه اول محرم در این مدرسه خبر داد و گفت: این مراسمات با سخنرانی اساتید حوزه علمیه قم بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا آغاز خواهد شد و برای اینکه وقت طلاب گرفته نشود بیشتر از یک ساعت طول نخواهد کشید.

وی افزود: سه شب اول محرم حجت الاسلام امینی که در زمان قید حیات آیت الله بهجت در بیت ایشان منبر می رفتند به بیان ویژگی های امام حسین(ع) می پردازند و بعد از این سه شب سخنرنی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین افخمی استاد درس اخلاق حوزه علیمه قم خواهد بود و بعد از آن مراسم عزاداری با نوای گرم و دلنشین مداح اهل بیت(ع) حجت الاسلام حسنی برپا می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم در پایان این گفت و گو از طلاب محب اهل بیت(ع) برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد و خاطرنشان کرد: هرشب بعداز اتمام مراسم عزاداری و سخنرانی شرکت کنندگان مهمان سفره با برکت اهل بیت(ع) هستند./874/ت303/ی

ارسال نظرات