۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۵۴۳۴۶
امام جمعه بجنورد:

اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه کارکنان شرکت پست است

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین یعقوبی گفت: مهم‌ترین و باارزش‌ترین سرمایه کارکنان شرکت پست اعتماد مردم به آنها است؛ ازاین‌رو باید با قدر دانستن این سرمایه، برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم تلاش خود را افزایش دهند.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با مسؤولان پست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز هفدهم مهرماه، همزمان با روز جهانی پست در دیدار با مسؤولان و کارکنان ادارات پست استان، با گرامیداشت این روز، اظهار کرد: پست کار و فعالیت قدیمی بوده و بشر در همه ادوار برای انتقال پیام خود از آن بهره برده است.

وی اضافه کرد: بشریت در طول تاریخ برای انتقال پیامها از ابزارها مختلفی استفاده کرده و خداوند هم در قرآن کریم از هدهد حضرت سلیمان (ع) به‌عنوان پستچی هوایی یاد می‌کند که این موضوع بیانگر این موضوع است که از قرنها قبل تاکنون از صنعت پست استفاده می‌شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: مسأله پست قدمت تاریخی دارد که این صنعت با پیشرفت تکنولوژی توسعه یافته و اکنون تحولات زیادی در آن رخ داده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: موضوع مهمی که در امر پست حائز اهمیت است این است که مردم به مسؤولان و کارکنان پست اعتماد می‌کنند؛ ازاین‌رو باید مسؤولان و کارکنان ادارات پست هم حق این اعتماد را ادا کرده و این اعتماد مردم را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه صداقت و امانت‌داری شاخصه کارکنان پست است، خطاب به کارکنان شرکت پست استان، اظهار کرد: شما کارکنان ادارات پست سرمایه‌ای دارید که خیلی از افراد از آن برخوردار نیستند و آن سرمایه اعتماد مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: مردم به شما اعتماد می‌کنند و گاهی محرمانه‌ترین پیامها و گران‌بهاترین اشیاء خود را بدون دغدغه برای ارسال به ادارات پست تحویل می‌دهند؛ ازاین‌رو سرمایه عظیم کارکنان پست سابقه خوب و اطمینان و اعتماد مردم به آنها است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همه انبیای الهی از آدم تا خاتم، انسانها را به صداقت و امانت‌داری سفارش کرده‌اند که این سفارش‌های مؤکد بیانگر اهمیت این موضوع است و بر همین اساس یکی از ملاک‌هایی که می‌توان انسانها را ارزیابی کرد، داشتن یا نداشتن صداقت و امانت‌داری است.

وی اضافه کرد: بر این اساس هرکس که دارای این صفات خوب و معتبر باشند بی‌گمان انسان شایسته و مطلوبی است؛ به همین دلیل باید کارکنان پست با قدر دانستن سرمایه عظیم اعتماد و امانت‌داری، برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم تلاش خود را افزایش دهند./9314/202/ب3

ارسال نظرات