۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۴۵۶۶۴۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

مسابقات «مدهامتان» سبب آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادهای قرآنی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات مدهامتان سبب آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادهای قرآنی می‌شود، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید استعدادها را شناسایی و آن‌ها را در کشور معرفی کنند.
محبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی اظهار داشت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای مسابقات قرآنی مدها متان اهدافی را دارد و به دنبال شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای قرآنی جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه باید استعدادهای جوانان در کشور شکوفا شود، گفت: باید مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اعضای خود را تشویق و ترغیب کنند تا در این جشنواره‌های قرآنی شرکت کنند و حضور پررنگی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات مدهامتان سبب آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادهای قرآنی می‌شود، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید استعدادها را شناسایی و آن‌ها را در کشور معرفی کنند.

محبی تصریح کرد: ائمه جماعات به عنوان مدیران مساجد می‌توانند در بخش تفسیر قرآن شرکت کنند و باید از استعدادهای ائمه جماعات در بخش تفسیر استفاده کنیم، باید بتوانیم در بستر این جشنواره قاریان، حافظان و مفسران قرآنی را تحویل جامعه دهیم.   

وی با اشاره به اینکه مأنوس بودن با قرآن و محشور بودن با قرآن مورد تأکید بزرگان اسلام بوده است، ادامه داد: قرآن معجزه بزرگ پیامبر(ص) بوده است که در تمامی اعصار حرف برای گفتن داشته است./202/880/ب1

ارسال نظرات