۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۶۰۱۲۰
شهردار اصفهان:

اقتصاد مقاومتی در شهرداری‌ها بهتر اجرا می‌شود

شهردار اصفهان شهرداری‌ها را دارای قابلیتی بیشتر برای اجرای اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و گفت: چون مدیریت هزینه و درآمد در شهرداری‌ها هم زمان است اقتصاد مقاومتی بهتر اجرا می‌شود.
جمالی نژاد شهردار اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و رسانه درباره فعالیت‌های فرهنگی شهرداری اصفهان ابراز داشت: شهرداری اصفهان از سال‌های بسیار دور در عرصه فرهنگی ورود پیدا کرده و اقدامات فرهنگی بسیار زیادی را در کنار اقدامات خدماتی انجام داده است و با این رویکرد که شهرداری فقط یک دستگاه خدماتی نیست، یک دستگاه خدماتی، فرهنگی و اجتماعی هست.

شهردار اصفهان ادامه داد: اخیراً شهرداری اصفهان یک گام هم جلوتر گذاشته است و عنوان می‌کند که شهرداری نه تنها یک دستگاه خدماتی و فرهنگی است بلکه یک دستگاه دانش محور هم هست که می‌تواند دانش را به ثروت تبدیل کند.

جمالی نژاد ابراز داشت: شهرداری اصفهان در رویکرد سوم خود به اقتصاد مقاومتی بسیار کمک می‌کند و به عنوان نخستین شهر در کشور شاید به فاصله نیم ساعت بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب قرارگاه اقتصاد مقاومتی را در کلان‌شهر اصفهان به عنوان اولین شهر کشور راه اندازی کردیم.

وی اظهار داشت: همزمان با سخنان رهبر معظم انقلاب ما در گلستان شهدای اصفهان جلسه‌ای را با همکارانمان ترتیب دادیم، با معاونت‌ها و مدیران ارشد خودمان و این قرارگاه را راه اندازی کردیم.

شهردار اصفهان توضیح داد: در این قرارگاه کمیته‌های بسیار زیادی تشکیل شده است و خوشبختانه به عنوان نخستین شهر بحث اقتصاد مقاومتی را شروع کردیم که کار کنیم.

جمالی نژاد قابلیت تبیین اقتصاد مقاومتی را در شهرداری‌ها ویژه توصیف کرد و افزود: دستگاه‌های دیگر چون مأموریت‌های شهرداری‌ها بسیار متنوع است، زیاد است و مختلف و به نظرم بهتر از هر جای دیگر اقتصاد مقاومتی می‌تواند جواب دهد چون شهرداری‌ها دستگاه‌های خودکفایی هستند و مدیریت هزینه و درآمد توأمان است، معنای اقتصاد مقاومتی ملموس‌تر است و بهتر خود را نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: در کل در شهرداری اقدامات بسیارخوبی صورت گرفته است و فکر می‌کنم که این‌ها می‌تواند الگو برای شهرها و کلان شهرهای کشور باشد./907/پ202/ب1

ارسال نظرات