۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۶۰۵۱۷
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز خبر داد؛

اهدای اعضای بدن طلبه جوان مدرسه باقرالعلوم رامهرمز

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به سکته مغزی طلبه پایه نهم این مدرسه از اهدای اعضای بدن این طلبه جوان به بیماران نیازمند خبر داد.
اهدای عضو

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیرمدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سکته مغزی طلبه پایه نهم این مدرسه، گفت: سیاوش بیاره، طلبه شاغل در این مدرسه بود و این طلبه در سال تحصیلی جدید در پایه نهم مشغول تحصیل بود و در کنار آن دروس قضاوت را در اهواز می گذراند.

مدیر مدرسه باقرالعلوم با اشاره به این که طلبه مرحوم بیاره در سه سال اخیر درس قضاوت را در اهواز فرا گرفت، ابراز داشت:وی دروس طلبگی و قضاوت را همزمان با یکدیگر با بهترین سطح علمی گذراند و هر هفته روزهای چهارشنبه و پنج شنبه را برای فراگیری دروس قضاوت عازم اهواز می شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به این که سیاوش بیاره طلبه ای درسخوان و خوش اخلاق، متدین و منظم در امور طلبگی بود، اظهار داشت: بیاره در کلاس درس دچار سرگیجه شدید شده و حالت خفگی به او دست داده و ناگهان از هوش می‌رود که پس از انتقال به بیمارستان اعلام می شود که دچار سکته مغزی شده است.

این مقام مسؤول با بیان این که اعضای بدن طلبه جوان با موافقت خانواده به بیماران نیازمند اهدا شده است، تصریح کرد: سیاوش بیاره خود را برای خدمتگزاری به دین آماده کرده بود که ما شاهد عاقبت خوش ایشان به هنگام فراگیری علوم دینی بودیم.

گفتنی است، قلب طلبه جوان اهوازی در سینه بیماری نیازمند در بیمارستان شهید رجایی تهران، شروع به تپیدن کرد./9456/303/ب2

ارسال نظرات