۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۶۰۸۸۴
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه خبر داد؛

پذیرایی 32 موکب از زوار عتبات عالیات در استان کرمانشاه

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت: 32 موکب در استان کرمانشاه آمده خدمت رسانی به زائران امام حسین هستند.
 رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه

حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از استقبال گسترده مردم استان کرمانشاه از زوار حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه همکاری و هماهنگی مردم و مسؤولان سبب شده است که خدمات بسیاری به زوار امام حسین (ع) ارائه شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه مطرح کرد: خیران و گروه های خودجوش مردمی با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری خود را جهت برپایی موکب هایی در سطح شهر و خارج از شهر اعلام کرده اند و امروز شاهد خدمت رسانی این موکب ها به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) هستیم.

امام جمعه شهرستان بیستون تصریح کرد: 9 موکب کرمانشاهی ها در مسیر نجف به کربلا و همچنین در شهر مقدس کربلا خدمات بسیاری به زوار امام حسین (ع) ارائه می کنند و این ارادت و علاقه مردم استان کرمانشاه به امام حسین (ع) را نشان می دهد.

حجت الاسلام ضیغمیان درباره پراکندگی موکب ها اذعان داشت: از شهرستان کنگاور که ورودی استان کرمانشاه محسوب می شود تا شهرستان حمیل تعداد 32 موکب به صورت شبانه روز در حال پذیرایی و خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

این مسؤول با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این موکب ها به زائران سیدالشهدا (ع) گفت: پذیرایی های وعده ای، فراهم کردن مکان اقامت و استراحت و همچنین اطعام زوار و برگزاری برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه های این موکب ها به شمار می روند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه ادامه داد: پیش بینی می شود که بیش از 400 هزار زائر از استان کرمانشاه به سمت کربلا عبور کرده و قطعأ جمعیتی بیش از 500 هزار نفر در مسیر بازگشت از استان کرمانشاه عبور می کنند.

وی ابراز داشت: مسؤولان و مردم استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا (ع) پس از اربعین حسینی در مسیر بازگشت می باشد و تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی بهتر به زوار اندیشیده شده است.

امام جمعه شهرستان بیستون در پایان یادآور شد: مردم استان کرمانشاه همچنان هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز مربوطه تحویل دهند تا بتوان خدمات بیشتری به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) ارائه کرد./302/857/ب1

ارسال نظرات