۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۶۰۹۱۶
نمایشگاه مطبوعات؛

جعفرپور: دولت به بخش خصوصی توجه بیشتری داشته باشد

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توصیه هایی به دولت گفت: ما به دولت پیشنهاد می دهیم مسؤولیت ها را به اشخاص واگذار کند چراکه اگر گروه های خود جوش و مردمی کار را به دست بگیرند هم بار سنگینی از دوش دولت برداشته می شود و هم کارها بهتر پیش ببریم.
جعفر پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمشید جعفر پور نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دولت در سه سال گذشته کار ساده ای نیست، عنوان کرد: اینکه بخواهیم به صورت یکجا قضاوتی در عملکرد دولت داشته باشیم کار خطایی است چون بخش های مختلف فعالیت دولت قابل تفکیک است.

وی افزود: باید فعالیت های دولت را در هریک از بخش های سیاسی، اجتماعی وفرهنگی به صورت مجزا نظر بگیریم و معدل گیری کنیم تا بتوانیم نمره قبولی یا رد به عملکرد دولت بدهیم ولی به نظر می آید در برخی از حوزه های فرهنگی دولت فعالیت های خوبی داشته است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان نمونه در بخش فرهنگی و به ویژه در حوزه مطبوعات در طول این مدت فعالیت های خوبی صورت گرفته و به نظر در این مدت شاهد درهم ریختگی و اغتشاش نبوده ایم و نرخ رشد مطبوعات و مجوزهایی که داده شده به مراتب از سالهای گذشته بیشتر شده است ولی در حوزه سینما و هنرهای تجسمی هنوز بحث هایی مطرح است.

وی با اشاره به توصیه هایی به دولت ابراز داشت: ما به دولت پیشنهاد می دهیم در بودجه ها و منابع سهم فرهنگ را به همان اندازه ای که تأثیرگذار است در حوزه اجتماع هم به کار بگیرد و مسؤولیت ها را به اشخاص واگذار کند چراکه اگر گروه های خود جوش و مردمی کار را به دست بگیرند هم بار سنگینی از دوش دولت برداشته می شود و هم کارها بهتر پیش ببریم./1330/پ202/ج

ارسال نظرات