۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۶۰۹۷۳
نمایشگاه مطبوعات؛

توزیع 200 هزار غذا در موکب مدافعان حریم مرز مهران پس از بازگشت زائران اربعین

خانم فائزی با اشاره به اینکه در مرز مهران که با ترافیک سنگین همراه است، گفت: به همین میزان جمعی از خواهران حوزه علمیه با همکاری خیرین سعی در توزیع 200 هزار غذا در مرز مهران دارند.
موکب مسجد مقدس جمکران

خانم فائزی فعال فرهنگی در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور با بیان اینکه ارائه خدمت به زائران اربعین در مرزهای ایران وضعیت بسیار بدی دارد، اظهار داشت: برعکس مسیر راهپمایی اربعین که به زائران رسیدگی خوبی می شود در مرزهای ایران اینگونه نیست.

وی افزود: به دلیل همین موضوع جمعی از خواهران حوزه علمیه به کمک همسران خود سعی در برپایی موکبی با عنوان مدافعان حریم اربعین جهت تهیه غذایی ساده که مرکب از نان و پنیر و خرما است دارند تا زائران در مسیر برگشت با گرسنگی در ترافیک سنگین قرار نگیرند؛ خواهران در شهر مهران تعداد 200 هزار غذا را آماده می کنند و آقایان با موتو در مسیر ترافیک قرار می گیرند و غذاها را به دست مردم می رسانند.

فعال فرهنگی با اشاره به اینکه تهیه این میزان غذا حدود 100 میلیون تومان برآورد شده است، ابراز داشت: تا کنون بانی برای نان های مورد نیاز پیدا شده و روی هم مبلغ 16 میلیون تومان از خیرین جمع آوری کرده ایم ولی هنوز حدود 70 میلیون تومان نیاز داریم و از همین رهگذر از مردم می خواهیم در حد توان خود در این امر بزرگ فرهنگی یاری گر ما باشند.

وی در پایان عنوان کرد: علاقه مندان برای مشارکت در این امر خیر می توانند هر میزان مبلغی که در توان دارند به شماره کارت 4091-7830-8110-6273 به نام آقای گلدوزها مسؤول موکب واریز کنند و برای هماهنگی و اطمینان بیشتر و حضور در کانال تلگرامی موکب مدافعان حریم اربعین با شماره تلفن 09107483284 تماس حاصل کنند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات