۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۶۱۰۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان:

زنان فرهیخته کار فرهنگی را اولویت خود قرار دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: زنان و نخبگان فرهیخته بایستی جهت هدایت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی از بهترین فرصت ها استفاده کنند و در این زمینه هیئات مذهبی و مساجد می تواند بستر خوبی جهت هدایتگری باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب پور در نشست هم اندیشی زنان فرهیخته استان کرمان اظهار داشت: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و تأکید مقام معظم رهبری درخصوص کاهش آسیب های اجتماعی؛ شما زنان و نخبگان فرهیخته بایستی جهت هدایت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی از بهترین فرصت ها استفاده کنید که در این زمینه هیئات مذهبی و مساجد می تواند بستر خوبی جهت هدایتگری باشد.

وی در ادامه افزود: همه کسانی که برای رضای خدا کاری انجام می دهند در یک مسیر واحد قدم برداشته اند از این رو رساندن انسان به کمال مطلوب باید جزء اصلی ترین اهداف باشد.

حجت‌الاسلام عرب پور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آن چیزی که در محیط اطراف رخ داده است روشن است که بار مسؤولیت ما سنگین بوده و محیط زندگی ما از لحاظ اخلاقی با آنچه باید باشد؛ فاصله دارد بنابراین ما هستیم که می توانیم برای خدا قیام کرده و با انتقال تجربیات به نتیجه ای مطلوب برسیم./101/9703/ب1

ارسال نظرات