۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۶۱۲۹۸
دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر کواکبیان؛

طرح شفافیت دریافتی مدیران ترکیبی از طرح های ارائه شده نمایندگان بود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت دریافتی مدیران ترکیبی از طرح های ارائه شده از سوی نمایندگان بود حال اگر ایراداتی در این رابطه وجود دارد باید در زمان جزئیات رفع شود.
علی لاریجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا به نقل از خانه ملت، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 23 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه ای با بیان اینکه طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور دارای ایرادات زیادی است، گفت: با تشخیص هیات رئیسه این طرح به کمیسیون اصل 90 ارجاع شد، حال ما می‌خواهیم با این طرح جلوی اجحاف در بیت المال را بگیریم اما به نظر من این طرح یک ماست مالیزاسیون است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا طرح مذکور کاری نیست که مجلسی که در رأس امور است آن را انجام دهد و در شرایط کنونی هم دولت و هم نمایندگان با این طرح مخالف هستند ولی چون حضرتعالی اراده کرده‌اید می خواهید این کار صورت گیرد.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور از سوی نمایندگان ارائه شده و اینگونه نیست که ما اراده کرده و تصمیم گرفته باشیم. در این رابطه کمیسیون اصل 90 یک طرح را تهیه کرده بود و جمعی از نمایندگان نیز طرح دیگری را ارائه کردند که ما این دو طرح را به کمیسیون اصل 90 دادیم تا در نهایت یک طرح به صحن ارائه شود.

وی ادامه داد: البته اگر طرح مذکور به هر کمیسیون دیگری نیز ارائه می شد ایرادات و مشکلاتی از سوی نمایندگان در این رابطه مطرح می‌شد که این مسائل باید در زمان بررسی جزئیات طرح مورد بررسی قرار گیرد./856/د102/ج

ارسال نظرات