۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۶۱۳۹۲
فرمانده سپاه ناحیه مهران خبر داد؛

اعزام روحانی به پایانه مرزی جهت برپایی نماز جماعت

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: اعزام روحانی به پایانه مرزی جهت برپایی نماز جماعت و فضا سازی محل تردد زائران با نصب بنرهای مناسبتی اربعین از اقدامات سپاه ناحیه مهران است.
اربعین

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، روح الله جاویدان، فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار داشت: با بسیج نیروهای پاسدار و بسیجیان در ساعت های مختلف، به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی به زائران خدمات ارائه می کنیم.

وی ادامه داد: این خدمت رسانی را بالاترین افتخار برای خود می دانیم و خاک پای زائران را توتیای چشمان خود قرار می دهیم.

جاویدان افزود: با بسیج نیروهای پاسدار و بسیجیان در ساعت های مختلف، به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی به زائران خدمات ارائه می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مهران عنوان کرد: تعداد پنج گروه جهادی را برای برپایی ایستگاه های صلواتی، کمک به امنیت زائران و سایر خدمات در نظر گرفته‌ایم که تا روز آخر و بازگشت آخرین زائر به کار خود ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: اعزام روحانی به پایانه مرزی جهت برپایی نماز جماعت و فضا سازی محل تردد زائران با نصب بنرهای مناسبتی اربعین از دیگر اقدامات سپاه ناحیه مهران بوده است.

جاویدان تصریح کرد: با بسیج فرماندهان پایگاه های مقاومت و با کمک هیأت های مذهبی و هیأت امنای مساجد بهترین فضا را برای اسکان زائران در مساجد آماده کرده ایم و زائرانی که قصد استراحت و اقامت داشته باشند به سمت محل استراحت راهنمایی خواهند شد./101/879/ب1

ارسال نظرات