۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۶۱۸۴۸
مجری و تهیه کننده برنامه‌های معارفی:

فعالیت مرکز گل نرگس در موکب مسجد مقدس جمکران بی‌نظیر است

مجری شبکه جهانی ولایت گفت: فعالیت‌های فرهنگی بی نظیری در موکب مسجد مقدس جمکران انجام می شود که برای مثال می‌توان به فعالیت مرکز گل نرگس برای کودکان اشاره کرد.
علی اسماعیلی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، علی اسماعیلی با اشاره به این که زائران بسیار زیادی از چندین روز گذشته از بصره با پای برهنه شروع به حرکت کرده اند، اظهار داشت: عشقی نسبت به امام حسین(علیه السلام) وجود دارد که زائران حتی با وجود تاول در پا، دست از حرکت نمی کشند و تا رسیدن به معشوق به راه خود ادامه می دهند.

وی حماسه عظیم اربعین را مقدمه معرفی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) به جهانیان دانست و گفت: در روایات آمده که وقتی حضرت حجت(علیه السلام) ظهور کنند، خود را این گونه معرفی می کنند که من کسی هستم که جدم حسین(علیه السلام) است و با لب تشنه او را شهید کردند.

اسماعیلی ادامه داد: هر قدمی که در این مسیر بر می داریم، شرایط را برای ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) نزدیک تر می کنیم و امیدوار هستیم که روزی خود حضرت در این مسیر قدم بگذارند.

وی گفت: وهابیت به دنبال سانسور این حماسه عظیم است و در شبکه های ماهواره ای سعی در تمسخر این حرکت بزرگ دارند؛ اما واقعیت چیز دیگری است و افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند، حاضرند جان خود را در رکاب امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) فدا کنند.

مجری شبکه جهانی ولایت بیان کرد: بنده به نوبه خود تشکر ویژه می کنم از موکب مسجد مقدس جمکران که با ساخت ماکت این مسجد مقدس در مسیر کربلا، حال و هوا و ذهن زائران را به سمت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) هدایت می کند؛ از طرف دیگر فعالیت های فرهنگی بی نظیری در این موکب می شود که برای مثال می‌توان به فعالیت مرکز گل نرگس برای کودکان اشاره کرد./840/101/ب2

ارسال نظرات