۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۲۱۳۸
با همکاری جهاد سازندگی استان خوزستان صورت می گیرد؛

برگزاری دوره تغذیه سالم و حلال مدرسه علمیه امام حسین اهواز

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز با اشاره به حضور 45 طلبه مدرسه در کربلا و فعالیت های تبلیغی آنها از برگزاری دوره تغذیه سالم و حلال در این مدرسه خبر داد.
تغذیه سالم

حجت الاسلام عبدالامیر امیری فرد، مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تحصیل 80 طلبه در پایه های اول تا هفتم مدرسه، خاطرنشان کرد: 45 طلبه مدرسه را در راستای اربعین حسینی با هماهنگی های صورت گرفته به کربلا اعزام کرده ایم.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز به برگزاری کارگاهی برای طلبه های اعزامی جهت تبلیغ در اربعین حسینی اشاره کرد و ابراز داشت: از طلبه ها خواسته شد تا ضمن پیاده روی با زوار فعالیت های تبلیغی را در میان مواکب و زوار انجام دهند و در این باره طلبه های اعزامی بیشتر از پایه های چهارم تا ششم هستند.

این مقام مسؤول به برگزاری دوره های پژوهشی برای ارتقای سطح فعالیت های پژوهشی طلبه ها و با حضور اساتید استانی اشاره و اظهار داشت: با توجه به الزام طلبه های پایه سوم تا ششم به ارائه مقاله در طول سال تحصیلی، دوره مذکور در راستای ارتقای سطح مقاله نویسی برگزار شد.

حجت الاسلام امیری فرد برگزاری دوره تغذیه سالم و حلال با همکاری جهاد سازندگی استان برای طلبه ها را از دیگر فعالیت های مدرسه در سال جاری برشمرد و افزود: دوره های وهابیت شناسی، پاسخ به شبهات، جریان یمانی و پاسخ به شبهات این جریان برگزار و اساتید آنها با هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از  استان قم حضور یافتند.

وی در پایان با بیان این که در جشنواره علامه حلی سال گذشته 30 مقاله ارائه شده است، گفت: امسال نیز جهت حضور هر چه بهتر، کارگاه ها و دوره هایی برگزار و پیش بینی ما شرکت 30 طلبه در این جشنواره و ارائه مقاله است./9456/303/ب2

ارسال نظرات