۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۶۲۴۲۶

اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن اربعین

سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی با صدور اطلاعیه‌ای بر گرامیداشت ارزش‌های والای این ایثار بزرگ تاریخ و اهداف نهضت عظیم سیدالشهدا(ع) تأکید کرد.
اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای بر گرامیداشت ارزش‌های والای این ایثار بزرگ تاریخ و اهداف نهضت عظیم سیدالشهدا(ع) تأکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«اربعین حسینی پیام‌آور رشادت‌های حماسه‌سازان کربلا و تداوم نهضت عاشوراست. هرگاه که خونی در راه احیای حق بر زمین ریخته می‌شود، شجره طیبه اسلام پربارتر می‌شود؛ حال که پس از چهارده قرن به واقعه سال ۶۱ هجری می‌نگریم، عظمت تاثیرگذاری این حماسه بزرگ و اثرگذاری آن بر جهان پرهیاهوی معاصر بیش از پیش رخ می‌نمایاند. در روزگاری که مجاهدان راه حق و حقیقت، طریق اسلام و تشیع را با پیروی از سید و سالارشهیدان با خون خویش استوار می‌کنند، بر قاطبه مسلمانان فریضه است که ضمن برپایی مراسم‌های سوگواری، از متن این قیام بزرگ که اربعین بیانگر اوج آن است، به معارف حقیقی‌اش نیز بپردازند.

سازمان تبلیغات اسلامی سوگواری شیعیان و عاشقان ثارالله در ایام اربعین حسینی (علیه‌السلام) را ارج می‌نهد و سالروز این مناسبت عظیم را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسول‌الله (صلی‌الله علیه و آله) است به عموم هموطنان، آزادگان و دوستداران حق و فضیلت‌های ناب الهی و انسانی تسلیت می‌گوید.»/816/102/ب2

 

ارسال نظرات