۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۶۲۵۰۵
فرمانده سپاه کربلای مازندران:

اربعین حسینی ما را به سمت امت واحده می برد

سردار بابایی با بیان اهمیت یکی از کارکردهای پیاده روی اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی راه خنثی کننده توطئه دشمنان برای ملیت سازی است و جهان اسلام را به سمت یک امت واحده سوق می دهد.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار با زائران اربعین حسینی مازندران در محل موکب فاطمه الزهرا(س) ستاد اربعین راهیان کربلای مازندران، گفت: اربعین حسینی در ادامه حرکت سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا است.

وی افزود: اربعین حسینی میثاق جمعی رهپویان راه سیدالشهدا(ع) در عصر حاضر است که رساننده پیام عاشورا به جهانیان در این دوران باشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به فضایل یاد شده از ائمه معصومین(ع) درباره پیاده روی اربعین، اظهار داشت: پیاده روی محبان سیدالشهدا(ع) از سراسر جهان در مسیر منتهی به کربلای معلا، به ویژه شیعیان سراسر جهان است.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد ما از از امت واحده به سمت ملیت ها ببرد اما برخلاف تمام برنامه ها و نقشه های آنها، اربعین حسینی ما را به سمت امت واحده سوق می دهد.

سردار بابایی با بیان این مطلب که اربعین آغاز جاذبه مغناطیسی سیدالشهدا(ع) است، خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی آتش و جوشش خون سیدالشهدا(ع) دلهای عاشقان را از سراسر دنیا به سوی خود می کشاند و عاقبت این حرارت، کل کره زمین را در بر خواهد گرفت.

وی افزود: خط یزدیان زمان با وجود عناصر داعش و تکفیری ها همچنان ادامه دارد و تا آخر این مبارزه با ظلم و باطل ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به بازدید خود از مواکب مازندرانی در عراق، اظهار داشت: استان مازندران استانی ولایی و با مردمانی محب اهل بیت(ع) است که حضور پرشور بیش از 45 هزار مازندرانی و برپایی بیش از هشت موکب از این استان در مراسم اربعین حسینی، بیانگر عمق ارادت مردم این استان به ساحت سیدالشهدا(ع) است.

وی ادامه داد: مازندرانی ها با اتحادی خوب و برنامه ای حساب شده در برپایی مواکب حسینی ورود پیدا کرده اند و خدمات قابل توجه ای همراه با رضایت زائران ارائه شده است.

سردار بابایی با بیان این مطلب که موکبهای مازندرانی اربعین حسینی با کمکهای مردمی و با ستادهای مردمی اداره شده است، گفت: مردم مازندران با اعتماد به این حرکت نورانی در قالب موکب های کاملا مردمی کمکهای خوبی در این مسیر انجام داده اند.

وی تصریح کرد: موکب فاطمه الزهرا(س) و الشباب العلویون مازندران همراه با رشد تعداد شرکت کنندگان در مراسم اربعین، تنوع خدمات آنها و کیفیت آنها نیز افزایش خوبی یافته است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به دیدار خود با برخی از زائران هنگام ترک کربلای معلا، اظهار داشت: رضایت را در زائران از مجموعه تلاشهای موکب ستاد اربعین راهیان کربلا مازندران، نشان دهنده تلاش واهتمام خالصانه عزیزان در ستاد مردمی راهیان کربلا بود و امیدوارم اهتمام مناسبی برای تهیه مکانی ثابت برای ساخت حسینیه مازندرانی در کربلا انجام شود.

وی ادامه داد: مسیر سیدالشهدا(ع) مسیر خسته شدن، تحمل درد و رنج است تا با حمل سختی ها هدف نهایی از جمله زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) محقق شود./1313/202/ب2

ارسال نظرات