۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۶۳۵۹۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

مدارس علمیه لرستان توسعه می یابد

مدیر حوزه های علمیه لرستان از توسعه و ارتقای فضای فیزیکی مدارس علمیه لرستان خبر داد و گفت: با توجه به امکانات و شرایط مدارس طرح توسعه مدارس در حال اجرا است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از توسعه مدارس علمیه لرستان خبر داد و بیان داشت: توسعه مدارس علمیه الیگودرز، رضویه و صادقیه خرم آباد، مدرسه علمیه ازنا، مدرسه علمیه کوهدشت و نورآباد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه استادسرای مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با رشد فیزیکی 95 درصد تا پایان سال به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: استاد سرای مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد با جذب بودجه لازم روند ساخت آن ادامه می یابد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان به عملیات توسعه مدارس رضویه و صادقیه خرم آباد اشاره و عنوان کرد: فاز نخست مدرسه علمیه رضویه خرم آباد 95 درصد و فاز دوم آن نیز 12 درصد رشد فیزیکی داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: زیباسازی و نماکاری مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد نیز از جمله فعالیتهای عمرانی این مدرسه است.

حجت الاسلام میناپور افزود: ساخت حجرات و حسینیه برای مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع ) ازنا با مساحت ۵۵۰ متر مربع در دو طبقه و  احداث ساختمان مستقل مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع زمین از دیگر طرحهای عمرانی حوزه های علمیه لرستان در جهت توسعه مدارس است.

وی توسعه مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، مدرسه کمالیه خرم آباد و توسعه مدرسه باقرالعلوم(ع) شهرستان کوهدشت در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع را نیازمند تأمین اعتبار خواند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: عملیات تعمیر ساختمان مدارس علمیه سفیران هدایت خرم آباد، مدرسه ولیعصر(عج) و امام صادق(ع) بروجرد نیز در دستور کار مرکز مدیریت قرار دارد.

وی با اشاره به عملیات ساخت ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: ساخت این ساختمان نیز هم اکنون در چهار طبقه، در حال اجرا است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد./302/9459/ب1

ارسال نظرات