۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۶۴۰۱۳
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

خراسان جنوبی جای مناسبی برای سیاست بازی مسؤولان نیست

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان جنوبی استانی زجر کشیده است اینجا جای مناسبی برای سیاست کاری مدیران استانی نیست، مدیران استانی که می خواهند سیاست کاری کنند بهتر است به خراسان شمالی بروند در اینجا باید کمر همت بسته شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقرعبادی، نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران مسجد سيدالشهدا(ع) بيرجند ضمن سالروز رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع)، اظهارداشت: تشریح، تبیین و تفسیر آیات الهی از جمله وظایف رسول اکرم(ص) بود، اهل بیت(ع) همان نسبتی به قرآن دارند که پیامبر(ص) داشتند.

وی با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) علم را به امام علی(ع) منتقل كردند، گفت: هر چقدر از دوران پیامبر(ص) فاصله می گيريم، نياز به تفسير قرآن بيشتر می شود و نوع تفسيری که اهل بيت(ع) داشتند مانند تفسير پيامبراکرم(ص) بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه دشمن راه رفتن به حج را بر روی مسلمانان بسته است، موجود بدون خرد و اندیشه ای می آید و می گوید توسل کردن به ائمه اطهار(ع) ممنوع است و برای آن ها این رفتارات شرک محسوب می شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی دارای خطرات بسیاری است و مطالب دروغ زیادی را می گوید بنابراین جوانان باید دقت کنند تا فریب این شبکه ها را نخورند، تصریح کرد: این شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می تواند در تغییر رفتار و اعتقادات جوانان مؤثر باشد.

وی ادامه داد: تفکر وهابیت اکه ریشه در انگلیس دارد می خواهد ارتباط بین مردم با پیشوایان و بزرگان دینی قطع شود که باید در مقابل این تفکرات دقت کرد، افراد صاحب فکر و نظر باید با ورود به فضای مجازی از حریم ولایت و اهل بیت(ع) دفاع کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی راه هدایت در جامعه ولایت عنوان و افزود: هر جريانی كه امروز در جمهوری اسلامی ايران در مسير ولايت قرار داشته باشد مورد حمايت خواهد بود.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اختلاس ها و فسادهای اقتصادی که صورت گرفته از آقای رییس جمهور انتظار داریم این اقدامات را توجیح نکنند و بگویند این غلط و اشتباه کرده اند و از آن ها برائت بجویند.

وی با بیان اینکه مملکت را نمی توان بدون برنامه اداره کرد، اظهار کرد: از آقای روحانی تقاضا داریم اقداماتی که تاکنون برای روستاییان انجام دادید را بیان کنید یا هم اگر برنامه ای ندارید حداقل عذرخواهی کنید، بنده به عنوان نماینده مردم از اینکه دولت خدمتگزار چه برنامه ای دارد خبر ندارم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با این بی برنامگی های دولت باید شاهد خالی شدن روستاها باشیم و درآینده نیز شرق کشور دچار بحران خواهد شد، دولت به مطالبات مردم توجه کند.

عبادی اضافه کرد: خراسان جنوبی استانی زجر کشیده است اینجا جای مناسبی برای سیاست کاری مدیران استانی نیست، مدیران استانی که می خواهند سیاست کاری کنند بهتر است به خراسان شمالی بروند در اینجا باید کمر همت بسته شود و باید درب دفتر بر روی مردم باز باشد و اگر مسؤولان به جای خدمت به مردم مشغول سیاست کاری باشند مجبورم یک سری زوایای پشت پرده را بگویم بنده با کسی رودربایستی ندارم./880/202/ب3

ارسال نظرات