۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۶۴۶۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فرهنگ، اقتصاد و معیشت مردم با نگاه حزبی سامان نمی‌گیرد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای رسیدگی به مسائل فرهنگی، اقتصادی، معیشت و زندگی مردم باید از نگاه حزبی دوری کرد، گفت: مدیران در این عرصه رسالت خطیری بر دوش دارند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در نشست شورای اداری که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: رسیدگی به مسائل فرهنگی و اقتصادی از مسائل مهمی است که در توسعه و پیشرفت استان نقش دارد.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به مسائل فرهنگی، اقتصادی، معیشت و زندگی مردم باید از نگاه حزبی دوری کرد، افزود: مدیران در این عرصه رسالت خطیری بر دوش دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مسؤولان و مدیران استانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از هرگونه نگاه جناحی و جریانی دوری کنند، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی با دوری از نگاه جناحی امکان پذیر است.

وی با تأکید بر ضرورت به کار گیری ظرفیتهای داخلی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: استان دارای ظرفیتهای فراوانی است و به کارگیری این ظرفیتها نیازمند همت مسؤولان و توجه مدیران است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود و توانمندی های سیاسی، اقتصادی و انسانی در لرستان گفت: پیشرفت لرستان در گرو دوری از تنگ نظری، تهمت، ریا، دروغ و کینه است.

وی در ادامه سعه صدر و ظرفیت وجودی بالا را دو عامل مهم در مدیریت دانست و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت وجودی مدیران باید در تقویت بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان نمونه بارز تحمل و صبر بالا را رهبری دانست که دولتهای مختلف با افتخار با ایشان کار کردند و افزود: مدیران در انجام امور باید صبر و بردباری پیشه کنند و در تحقق امور وحدت داشته باشند.

وی به کارگیری ظرفیتها در بخش خصوصی، توانمندی مدیران و نمایندگان و حفظ وحدت را راه پیشرفت و توسعه استان خواند./202/9459/ب1

ارسال نظرات