۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۴۶۵۶۵۲

آغاز به کار کمیسیون های اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین

دهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با فعالیت کمیسیون های تخصصی چهارگانه رسما آغاز به کار کرد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آغاز به کار کمیسیون های اجلاسیه دهم جامعه مدرسین و علمای بلاد آغاز به کار کمیسیون های اجلاسیه دهم جامعه مدرسین و علمای بلاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه کمیسیون های چهارگانه دهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد امروز در سالن اجتماعات این نهاد حوزوی آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه کمیسیون های تخصصی اجلاسیه جامعه مدرسین آیت الله مقتدایی نایب رییس اول جامعه مدرسین سخنرانی و اعلام کرد که در این اجلاسیه ابعاد مختلف حوزه انقلابی، راهکارها و بایسته ها مورد ارزیابی و مداقه قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش در کمیسیون های حوزه و روحانیت، سیاسی و اجتماعی، حوزه و بین الملل و فرهنگی تبلیغی مسائل مختلف مورد بحث و تبادل نظر علما قرار می گیرد.

کمیسیون حوزه و بین الملل به ریاست آیت الله کعبی به بررسی و تبیین نقش حوزه انقلابی در عرصه بین الملل می پردازد. کمیسیون حوزه و روحانیت نیز با ریاست آیت الله مقتدایی اداره می شود و مسؤولیت بررسی نقش حوزه انقلابی در تبیین مبانی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را عهده دار است.

کمیسیون فرهنگی تبلیغی نیز با ریاست آیت الله رجبی به بررسی نقش روحانیت در ارتقای فرهنگی و دینی جامعه می پردازد. در کمیسیون سیاسی اجتماعی که ریاست آن به عهده حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی گذاشته شده نیز نقش و رسالت حوزه انقلابی در مواجهه با تحولات و آسیب های سیاسی و اجتماعی مورد ارزیابی و کنکاش علما قرار می گیرد.

اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد قرار است فردا پنج شنبه هجدهم آذرماه با حضور علما، شخصیت های حوزوی و مسؤولان در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شود.

گفتنی است دهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با عنوان بایسته ها و راهکارهای حوزه انقلابی برگزار می شود./924/پ202/ج

ارسال نظرات