۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۶۶۴۷۲
معاون سیاسی وزیر کشور:

انتخابات ‌آمریکا باید به صورت موشکافانه دنبال شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امروز هژمونی سیاسی دنیا و انتخابات آمریکا قابل توجه است و باید موشکافانه آن را دنبال کرد.
احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور امروز در همایش معاونین سیاسی استاندرای‌های سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، گفت: همه ما فرزند ارزش‌ها هستیم و محکم در درون این جامعه ارزشی زندگی می‌کنیم.

وی افزود: در مسائل کشور همه اهل سیاست هستید امروز هژمونی سیاسی دنیا و انتخابات آمریکا قابل توجه است و باید موشکافانه آن را دنبال کرد.

احمدی بیان داشت: در جهان پیش رو و حوادث خاورمیانه باید به لطف و خوبی مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب در ایجاد توازن قدرت خداوند را شاکر باشیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص اهمیت وحدت، عنوان کرد: هر جا وحدت ملی را به عنوان هدف بالای سر نگه داشته و زیر چتر امنیت ملی را حرکت کنیم به طور قطع موفق خواهیم بود.

وی افزود: امروز  برخی بر آن هستند که نسبت به قصه برجام چکش خود را بر طبل قبلی بکوبند، بنابراین باید با آمار و ارقام آنچه را که در چنته داریم ارائه دهیم.

 احمدی در خصوص حوزه سیاسی ابراز کرد: من جایگاه معاونان سیاسی استانداری‌ها را فراتر از استانداری آنها می‌دانم آنچه انتظار دارم این است که هر حرکت و اقدامی در هر حوزه اجرایی بر سیاست کشور تاثیرگذار است همکاران ورود داشته و متصدیان آن امر را درست منتقل کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: ممکن است خاستگاه بسیاری از موضوعات سیاسی نباشد اما به چیزهای دیگر تبدیل و در جایی به نام شورای تامین و امنیت روی آن کار شود، بنابراین باید استانداران و فرمانداران به همه مقولات سیاسی و قانون آشنایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان کارگزاران این دولت اعمال قانون می‌کنیم، ابراز کرد: در اجرای انتخابات سال 84 معاون امنیت و بازرسی انتخابات و امانتدار مردم بودیم بر هر آنچه در صندوق وارد شد آنجا که رهبر معظم انقلاب فرمودند  آراء مردم حق‌الناس است، ما این را می‌فهمیم که ما امانتدار حیثیت و رای مردم هستیم بنابراین باید آن را با توجه به چارچوب قانون درست حفظ کنیم.

احمدی گفت: باید فرمانداری‌ها و استانداری‌ها ارتباط خود را با خبرنگاران و ائمه جمعه گسترش دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص مصوبات و وعده‌های رییس جمهور در سفرهای استانی، خاطرنشان کرد: آنچه می تواند تاثیرگذار باشد حق مردم است که نقد و انتقاد کنند اما آنچه بر خلاف واقع است شاید بر اساس عدالت نباشد، بنابراین اقدامات دولت بر اساس توافقات و مصوبات را به اطلاع مردم برسانید./807/پ202/ج

ارسال نظرات