۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۴۶۶۷۰۵
امام جمعه اسدیه:

وحدت مسلمانان عامل شکست توطئه‌های استکبار جهانی است

امام جمعه اسدیه با بیان این که وحدت مسلمانان عامل شکست توطئه های استکبار جهانی است، گفت: وحدت نیاز ضروری مسلمانان است.
وحدت

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا حسینی، امام جمعه اسدیه شامگاه یکشنبه در مراسم آغاز جشن‌های هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت شهر اسدیه، اظهار داشت: دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند و از اختلاف بین شیعه و سنی سود می برند لذا باید زمینه اتحاد و همدلی بیشتر بین مسلمانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان با روش‌های گوناگون در تلاش هستند و هرگز از این اقدام خود دست بر نمی‌دارند، اظهار کرد: حفظ وحدت مسلمانان بهترین راهبرد برای سعادت امت اسلامی است.

امام جمعه اسدیه عنوان کرد: امت اسلام با جمعیت بیش از یک میلیارد و 200 میلیون نفر اسیر توطئه‌های جمعیت کمتر از 15 میلیون نفری صهیونیست‌ها است.

حجت الاسلام حسینی گفت: وحدت رمز پیروزی امت اسلامی در برابر توطئه‌های سازمان یافته دشمنان است و این امر مهم باید همیشگی و پایدار باشد و بر ما واجب است از صلح ، آرامش، همدلی و همزمانی که اکنون در بین مذاهب مختلف نظام اسلامی حاکم است، قدردانی کنیم.

به گفته وی وحدت نمایش همدلی مسلمانان و از ارکان اساسی حفظ آرامش و یکپارچگی در جامعه محسوب می‌شود که با حفظ آن غبار تفرقه هرگز جایی در جوامع اسلامی نخواهد داشت.

امام جمعه اسدیه از شهرستان درمیان به عنوان دارالتقریب خراسان جنوبی یاد کرد و افزود: در این شهرستان با هوشیاری و بصیرت مردم وحدت خوبی در شهرستان حاکم است که برکت این وحدت خداوند نعمت امنیت را به ما ارزانی داشته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شخصیت برجسته و سیره و سبک زندگی پیامبر بزرگوار اسلام می‌تواند جهانی را از جهل و نادانی نجات دهد، تصریح کرد: همه مسلمانان باید از منش، روش و سبک زندگی پیامبر(ص) پیروی کنند.

وی ادامه داد: اندیشه‌های ناب رسول گرامی اسلام و تبعیت از آرمان‌های آن حضرت می‌تواند راه رستگاری بشر امروز و آینده را مشخص کند.

امام جمعه اسدیه یادآور شد: اخوت اسلامی بالاترین نعمت الهی برای همه مسلمانان است و باید همواره شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم./880/102/ب2

ارسال نظرات