۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۶۶۷۳۰
در حرم حضرت معصومه صورت پذیرفت؛

ابلاغ احکام اجرایی پژوهشکده علامه طباطبایی و مدیریت حرم مطهر کریمه اهل بیت

آیین تودیع و معارفه مدیران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه مدیران حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تودیع و معارفه مدیران آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم آیت الله سید محمد سعیدی با ابلاغ حکم ماموریت حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی و حجت الاسلام علی اشرف عبدی، گفت: هر گونه تصمیم در جابجایی مدیران و مسؤولان اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر رسیدن به تعالی و تکامل صورت می پذیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همدلی و همراهی مسؤولان اجرایی را اساس یک کار گروهی عنوان کرد و گفت: اخلاق حسنه لازمه ایفای نقش مسؤولیت های گوناگون است؛ این در حالی است که لازمه این مولفه در مدیران و مسؤولان آستان مقدس حضرت معصومه(س) چند برابر نسبت به سایر نهاد های عمومی باید حاکم باشد.

خاطرنشان می شود که حجت الاسلام والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ایدئولوژیک و جایگاه پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) در فرهنگ سازی دینی و ایجاد راهبردهای علمی در برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: این پژوهشکده پشتیبان علمی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در حرم حضرت معصومه(س) است.

لازم به ذکر است که در مراسم تودیع و معارفه امروز، حجت الاسلام عبدی به عنوان مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی و واحدی به عنوان سرپرست مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) معرفی و احکام خود را از آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس دریافت کردند./837/203/ب3

ارسال نظرات