۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۶۷۵۸۳
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دفاع از انقلاب و ولایت دفاع از حاکمیت الهی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دفاع از انقلاب دفاع از حاکمیت الهی و ولایی است، گفت: دفاع از انقلاب و ولایت از مهم‌‌ترین وظایف بسیج طلاب و روحانیان به شمار می‌رود.
حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، امروز در مراسم قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیان که به همت بسیج طلاب تهران بزرگ و بسیج طلاب استان تهران در مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی روحانیت اسلامی شیعه ارث ماموریتی از پیامبر(ص) دارند.

وی با اشاره به فلسفه وجودی روحانیت و دلایل مقبولیت این قشر به عنوان میراث داران پیامبر(ص)، گفت: تبیین و تفسیر قرآن کریم از وظایف رسول اکرم به شمار می‌رود و این شان شامل اهل بیت(ع) هم می‌شود و در زمان غیبت این مهم بر عهده روحانیت است.

حجت الاسلام حاجی صادقی روحانیت را سخنگوی دین دانست و ابراز کرد: شأن اول روحانیت بیان دین در همه ابعاد اعتقادی، اخلاقی و علمی است و شان دوم روحانیت سنگر نشینی در دفاع از دین است.

وی راهبری دین امت اسلامی را از دیگر ماموریتهای روحانیت ذکر کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که روحانیت را در بیان دین و سنگر نشینی و دفاع از دین کمک می‌کند درک درست از خطرها و چالش‌ها و تهاجم‌هایی است که از سوی دشمن به دین وارد می‌شود.

وی با اشاره به جبهه دشمن که در مقابل جبهه اسلام قرار دارد، گفت: جنگ جبهه انقلاب اسلامی با جبهه استکبار تمام شدنی نیست و ریشه در سنت الهی دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: امام راحل خطاب به استکبار فرمودند: اگر شما در مقابل دین ما بایستید ما با همه قدرت در برابر دنیای شما خواهیم ایستاد، امروز جبهه استکبار در مقابل جبهه انقلاب احساس خطر کرده است زیرا انقلاب مرگ تدریجی و نابودی آنان را فراهم آورده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته شاخصه‌های ابرقدرتی را از آمریکا بگیرد، تصریح کرد: پایان دادن به حوادث جهانی، تاثیر گذاری در منطقه و جهان و  متحد ساختن جهانیان از خصوصیات یک کشور ابر قدرت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کنترل کردن رقیب را از دیگر خصوصیات یک ابرقدرت جهانی بیان کرد و گفت: امروز دشمن اذعان دارد که نمی‌تواند حزب الله را کنترل کند و امروز دشمن نگران حماس، لبنان و سوریه نیست بلکه آنان از سر بلند کردن حزب الله لندن و واشنگتن هستند.

وی با بیان اینکه امروز همه دشمنان با یکدیگر متحد شده‌اند و در مقابل انقلاب جبهه تشکیل داده‌اند تا انقلاب را نابود کنند، گفت: همه همت دشمنان این است تا ماندگاری انقلاب را بر هم بزنند رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند: در مقابل این جبهه باید جبهه درست کرد تا از انقلاب محافظت شود، همه همت طلاب باید در حفظ این ماندگاری متمرکز شود و این مهم با شناخت عناصر انقلاب میسر خواهد شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه گفت: دشمن با هدف قرار دادن اسلام و ولایت درصدد نابودی انقلاب است، دشمنان با امت بی ولایت نزاعی ندارند زیرا امت بی ولایت همانند کشور عربستان نه تنها دشمن استکبار نیست بلکه یار و یاور او هم به شمار می‌رود.

وی با تاکید به اینکه امروز دفاع از انقلاب دفاع از حاکمیت الهی و ولایی است، خاطر نشان کرد: دفاع از انقلاب و ولایت از مهمترین وظیفه بسیج طلاب و روحانیون به شمار می‌رود./201/813/ب1

ارسال نظرات