۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۶۷۶۲۶
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران زنجان:

مطالعه برای طلاب امری ضروری است

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در باب مطالعه به ویژه برای طلاب، گفت: امروز بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری، کتابخوانی و مطالعه برای طلاب یک امر ضروری قلمداد می شود.
مطالعه و تحقيق طلاب حوزه علميه خواهران

به گزار خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، خانم زهرا حاتمی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا (س) زنجان، امروز در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه علمیه خواهران زنجان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در باب مطالعه به ویژه برای طلاب، گفت: امروز بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری، کتابخوانی و مطالعه برای طلاب یک امر ضروری قلمداد می شود.

وی در ادامه با ارائه گزارش کاری از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور بیش از 60 ناشر برپا شده و در آن در تمامی زمینه ها از جمله فرق، ادیان، تاریخ، سیاست، انقلاب اسلامی، کلام و کتب تخصصی حوزوی کتاب های خوبی وجود دارد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تخفیفات در نظر گرفته شده از سوی ناشران و مجموعه برگزار کننده نمایشگاه برای بازدید کنندگان، تصریح کرد: برای طلاب خواهری که دارای بن کتاب باشند، تخفیف خوب 70 درصدی و برای سایر بازدیدکنندگان تخفیف 20 تا 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان در پایان با اشاره به حضور پر رنگ برخی از ناشران در این نمایشگاه افزود: کلیه آثار مربوط به حوزه زن و خانواده از سوی ناشران آنها در این نمایشگاه حضور پر رنگ تری داشته است، به ویژه انتشارات هاجر که از جمله ناشران فعال در این نمایشگاه است

گفتنی است، سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه علمیه خواهران زنجان به مناسبت هفته پژوه افتتاح شده و تا پایان آن به کار خود ادامه خواهد داد./949/203/ب2

ارسال نظرات